مجله کسب و کار هاروارد - فوریه 2015
تاریخ انتشار: 1394/2/20
تعداد صفحات: 109
ISBN:

ایمیل:  
حجم فایل: 7/01 MB
تعداد دانلود: 30105
حجم فایل پیوست: 0 KB
تعداد دانلود:
سایر کتاب های مرتبط
درباره کتاب
توضیحات:
مجله کسب و کار هاروارد که بصورت ماهنامه از طرف مدرسه کسب و کار هاروارد منتشر می شود، از معتبر ترین و کاربردی ترین نشریات کسب و کار و مدیریت است. مدرسه کسب و کار هاروارد همواره تلاش داشته است تا جدیدترین و مهمترین مباحث و چالش های روز را پوشش دهد. اغلب اساتید معتبر این زمینه مقالات و نتایج تحقیقات خود را در این مجله منتشر می نمایند.  این مجله دارای ساختار تقریبا مشخصی است که شامل بخش های کلی زیر می شود: 
-         بخش ابتدایی؛ فهرست ها و یادداشت سردبیر 
-         تعامل؛ که در آن به نقد و بررسی مقالات چاپ شده در شماره های قبلی می پردازد (عمدتا از طرف خوانندگان این موارد مطرح می شوند و نویسندگان مجله به انتقادات مطرح شده پاسخ می دهند. 
-         بررسی ایده؛ که در آن ایده ها و تحقیقات جدید و جالب مطرح و  مورد بحث قرار می گیرد. 
-         روشنگری؛ که در هر شماره به موضوع خاصی اختصاص داده می شود و چندین مقاله مطرح و مرتبط در این بخش قرار می گیرد. 
-         ایده شگفت؛ که در آن یک نظریه جدید و کاربردی(که عمدتا از طرف اشخاص صاحب نظر مطرح می شوند) پرداخته می شود، معمولا عنوان و طرح جلد و یادداشت سردبیر متناسب با این مقاله انتخاب می شود.  
-         تعدادی مقاله و نظریه جدید تحت عناوین مختلف و متنوع 
-         مطالعه موردی؛ که در آن مدیر ارشد یک سازمان،که توانسته است بر چالشی فائق آید یا موفقیت بزرگی را کسب نماید، شرح دقیق آن داستان را مطرح می نماید. 
-         جهان؛ در این بخش یک یا چند مقاله مرتبط با مباحث جهانی سازی و رقابت جهانی مطرح می شود. 
-         ...


مقدمه:
محتوا:

16- بازاریابی: افزایش تقاضا در اقتصاد تجربه محور
20- موش‌ها می‌توانند از آدم‌ها باهوش‌تر باشند!
25- مدیرعامل اینتویت(INTUIT) درباره شرکتی طراحی محور سخن می‌گوید
30- حقایقی در مورد CSR
42- رهبری: پارادوکس اصالت
62- مدیریت رو به بالا: مدیران خود را مجاب به خرید ایده‌تان کنید!
70- تصمیم‌گیری: مدیریت دانش به سبکی استراتژیک
78- بازاریابی: چرا هویت اجتماعی مشتریان‌تان مهم است؟
 89- مدیریت: هیئت‌مدیره‌ها به اندازه کافی خوب نیستند!
96- مدیریت بر خود: شانس دوم برای تاثیرگذاری مناسب
106- بازدی تخته نرد و درس کسب‌وکار

برخی نظرات کاربران
tekirdag escort sakarya escort escort escort escort escort escort