مجله کسب و کار هاروارد - آوریل 2015
تاریخ انتشار:
تعداد صفحات: 98
ISBN:

ایمیل:  
حجم فایل: 8/94 MB
تعداد دانلود: 30495
حجم فایل پیوست: 0 KB
تعداد دانلود:
سایر کتاب های مرتبط
تعداد : 23


درباره کتاب
توضیحات:
مجله کسب و کار هاروارد که بصورت ماهنامه از طرف مدرسه کسب و کار هاروارد منتشر می شود، از معتبر ترین و کاربردی ترین نشریات کسب و کار و مدیریت است. مدرسه کسب و کار هاروارد همواره تلاش داشته است تا جدیدترین و مهمترین مباحث و چالش های روز را پوشش دهد. اغلب اساتید معتبر این زمینه مقالات و نتایج تحقیقات خود را در این مجله منتشر می نمایند.  این مجله دارای ساختار تقریبا مشخصی است که شامل بخش های کلی زیر می شود: 
-         بخش ابتدایی؛ فهرست ها و یادداشت سردبیر 
-         تعامل؛ که در آن به نقد و بررسی مقالات چاپ شده در شماره های قبلی می پردازد (عمدتا از طرف خوانندگان این موارد مطرح می شوند و نویسندگان مجله به انتقادات مطرح شده پاسخ می دهند. 
-         بررسی ایده؛ که در آن ایده ها و تحقیقات جدید و جالب مطرح و  مورد بحث قرار می گیرد. 
-         روشنگری؛ که در هر شماره به موضوع خاصی اختصاص داده می شود و چندین مقاله مطرح و مرتبط در این بخش قرار می گیرد. 
-         ایده شگفت؛ که در آن یک نظریه جدید و کاربردی(که عمدتا از طرف اشخاص صاحب نظر مطرح می شوند) پرداخته می شود، معمولا عنوان و طرح جلد و یادداشت سردبیر متناسب با این مقاله انتخاب می شود.  
-         تعدادی مقاله و نظریه جدید تحت عناوین مختلف و متنوع 
-         مطالعه موردی؛ که در آن مدیر ارشد یک سازمان،که توانسته است بر چالشی فائق آید یا موفقیت بزرگی را کسب نماید، شرح دقیق آن داستان را مطرح می نماید. 
-         جهان؛ در این بخش یک یا چند مقاله مرتبط با مباحث جهانی سازی و رقابت جهانی مطرح می شود. 
-         ...


مقدمه:
یادداشت سردبیر: آیا زمان از بین بردن رتبه بندی های تحمیل شده فرا رسیده است؟
HR همیشه یک هدف محبوب است، چرا که همیشه جوانبی از زندگی شغلی که از محبوبیت کمی برخوردارند را مدیریت می کند. همه فکر می کنند که او یک راه بهتر را می داند.
شرکت دیلویت را به این لیست اضافه کنید. این شرکت خدماتی غول پیکر، در حال رهایی خود از شر بازخوردهای 360 درجه، ارزیابی های سالانه و ترس از رتبه بندی های تحمیل شده می باشد و همچنین در حال اختراع مجدد نوعی مدیریت عملکرد است. در ایده ی شگفت این ماه (صفحه 26 مجله)، مارکوس باکینگهام مشاور و نویسنده ای که دارای پرفروش ترین اثر نیز است و اشلی گودال مدیر اجرایی شرکت دیلویت توضیح می دهند که چگونه و چرا این شرکت در حال ایجاد این تغییرات است. اکنون مدیران به صورت هفتگی به کارمندان خود سر می زنند و بیشتر روی پتانسیل های آنها تمرکز می کنند تا روی سوابق گذشته ی آنها.
هدف بهبود عملکرد آنها است نه رتبه بندی آن. این روش جدید هنوز در دست اقدام است اما دیلویت معتقد است که این روش در حال اصلاح سیستمی می باشد که قبلاً به درستی کار نمی کرده است.

محتوا:

14 - سنجش سود شخصيت؛ مديرعاملان داراي اصول اخلاقي محکم، نتايج مالي بهتري دارند

18- از تحقيق خود دفاع کنيد؛ کيسههاي قابل بازيافت باعث ميشود افراد، بيشتر هله هوله بخرند!

21 - چگونه انجامش دادم؛ انجام دادن کار درست، حتي زماني که به ضرر کسبوکار است!

20 - طنزاستراتژيک

26 -  ايده شگفت؛ ابداع دوباره مديريت عملکرد. چگونه يک شرکت، سيستمي طراحي ميکند که باعث ارتقاء عملکرد آينده ميشود

35 -  روشنگري:الهامبخش نيروهاي فروش خود باشيد!

36 - چطور واقعا در فروشندگان انگيزه ايجاد کنيم؛ چالشهاي جديد در مورد بهترين روش پرداخت پاداش به نيروهاي فروش

44 با ارزشترين فروشنده شما کيست؟ پيشبيني عملکرد و تطابق آموزشها و مشوقها بر اساس آن

52 - روش درست براي استفاده از پاداش

59 فراتررفتن از «پول را به من نشان بده!»

64 -  درسهاي رهبري از کسبوکارهاي خانوادگي موفق

72 کارآفريني؛ چگونه پلتفرم آنلاين خود را راهاندازي کنيم

82 - مديريت بر خود؛ مديرعاملان هم نياز به مربي دارند!

87 - مطالعه موردي؛ آيا سياست کار در خانه (دورکاري) ميتواند به روحيه کاري آسيب بزند؟!

92 ترکيب؛ اين تصويرِ مغز شما در مقابل چيزهاي جالب و خوشايند است!

94 - خلاصه مديريتي


برخی نظرات کاربران
tekirdag escort sakarya escort escort escort escort escort escort