مجله کسب و کار هاروارد - می 2015
تاریخ انتشار: 1395/6/10
تعداد صفحات: 79
ISBN:

ایمیل:  
حجم فایل: 4/71 MB
تعداد دانلود: 14827
حجم فایل پیوست: 0 KB
تعداد دانلود:
سایر کتاب های مرتبط
تعداد : 23


درباره کتاب
توضیحات:

*** برای تبلیغ و معرفی برندتان در مجله کسب‌وکار هاروارد، کلیک نمایید! ***


مقدمه:
یادداشت سردبیر: رهبر شدن، تبدیل شدن به خود

وارن بنیس استعداد خاصی دارد تا نشان دهد رهبری خوب، کمیاب ولی قابل دسترس است. او می نویسد: «رهبر شدن به معنای این است که خودتان باشید. دقیقا به همین سادگی، و به همین دشواری». هیچ کس بهتر و یا واضح‌تر از این در موردچالش‌ها و الزامات مدیر عالی بودن را ننوشته است. مجله کسب‌وکار هاروارد و دانشکده کسب‌وکار یو اس جی مارشال که تا پیش از فوت او در تابستان گذشته برای سال‌ها محل تدریس وارن بود، به منظور گرامی داشت میراث او مشترکا «جایزه وارن بنیس» را ایجاد نموده‌اند تا هر سال به بهترین مقاله مجله در خصوص رهبری اهدا شود.

مفتخریم که برنده سال 2014 را به شما معرفی کنیم: «نبوغ جمعی» نوشته لیندا ای. هیل، گرگ برندو، امیلی ترولاو. کنت لاینبک. این مقاله که درنسخه ماه ژوئن منتشر شد، نشان می دهد که رهبران برای رقابتی نگه داشتن سازمان خود، باید جوامع همکاری کننده‌ای را ایجاد و حفظ کنند که تمایل و توانایی ابداع داشته باشند.

همچنین ما سه مقاله دیگر که نامزد جایزه بودند را معرفی می کنیم: «رهبری اقیانوس آبی» نوشته دبلیو. چان کیم و رنه موبورن؛ «کار خود را مدیریت کنید، زندگی خود را مدیریت کنید» نوشته بوریس گرویزبرگ و رابین ایبرهامز؛ و «شناسایی استعدادها در قرن 21» نوشته کلادیو فرناندز ارئائوز.

موضوع رهبری در همه جنبه‌های خود، برای مجله کسب‌وکار هاروارد محوریت دارد. مقاله اصلی در بخش «روشنگری» این ماه در خصوص تصمیم‌گیری، استدلال می‌کند که رهبران بزرگ باید کمی مانند معماران عمل کنند. نویسنده‌های این مقاله، جانبشیرز و فرانچسکا گینو که هر دو از دانشکده کسب‌وکار هاروارد هستند، نشان می‌دهندکه مدیران می‌توانند با بهبود محیطی که در آن تصمیم‌گیری می‌کنند، احتمال ایجاد نتیجه مثبت را افزایش دهند.

وارن حتما از این کار خوشش می‌آمد.


محتوا:

- استراتژی؛ خودروساز تسلا، آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید اخلال‌گر نیست

- از تحقيق خود دفاع کنيد؛ برنامه‌های سلامت شرکت، ما را ناخوش می‌کند!

- چگونه انجامش دادم؛ حفظ پیشتازی سیسکو در زمینه تغییرات فناوری

ايده شگرف؛ انقلاب چاپ سه‌بعدی

-  روشنگري در زمینه تصمیم‌گیری

- اقتصاد رفتاری؛رهبران به عنوان معماران تصمیم‌گیری

 مدیریت خود؛ از سوگیری‌های خود سبقت بگیرید!

تصمیم‌گیری؛ فریب خورده توسط تجربه!

تحقیق؛از «انسان اقتصادی» تا اقتصاد رفتاری

کارآفريني؛ دو راه به سوی کسب‌وکار اجتماعی پایدار

- مشتریان؛ داده‌های مشتری: طراحی برای شفافیت و اعتماد

- مطالعه موردي؛ آيا ماموریت خود را گسترش دهیم؟

ترکيب؛ چرااینقدر در برابر مدیرعاملان خانم مقاومت می‌کنیم؟!

- خلاصه مديريتي مقالات

برخی نظرات کاربران
tekirdag escort sakarya escort escort escort escort escort escort