راهکار هدیه کتاب سازمانی

هدایای مدیریتی؛ مناسب‌ترین هدیه برای مدیران

هدایای مدیریتی خلاقانه و مفید

 

هدایای مدیریتی توسط مدیران و کارمندان سازمان‌ها در مناسبت‌های مختلف تهیه می‌شوند تا به مدیران خود یا دیگر سازمان‌ها هدیه داده شوند. این هدایا هم یادبودی از برند و سازمان به‌جای می‌گذارند و هم در راستای اهداف همکاری‌های سازمانی و روابط کاری بعدی قدمی برمی‌دارند.
تنوع هدایای مدیریتی در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است اما انتخاب یک هدیه خاص و نوین برای مدیران از اهمیت خاصی در راستای هدفمندی آن برخوردار است. هدیه‌ای که در کنار ماندگاری و ارزشمندی، تکراری نبوده و تاثیر مثبتی بر فرد گیرنده آن داشته باشد. در این مطلب به بررسی بهترین هدایای مدیریتی برای مناسبت‌های مختلف و دلایل انتخاب چنین هدایایی خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های هدایای مدیریتی

هدایایی که به مدیران اهدا می‌شود باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد؛ ویژگی‌هایی متناسب با نوع ارتباط سازمان شما با شخص مدنظر، حوزه کاری فرد، جایگاه شغلی وی و میزان رسمیت رابطه بین سازمان‌ها و افراد.

۱) با نوع ارتباط و میزان رسمیت رابطه متناسب باشند.

هدایای مدیریتی عموماً بین مدیران سازمان‌ها و در مناسبت‌های مختلف رواج دارند. روابط کاری بین‌سازمانی نیز از رسمیت خاصی برخوردار است بنابراین در هنگام انتخاب هدیه در جنین روابطی باید حتماً به حریم شخصی افراد و نوع رابطه دقت کرد. انتخاب هدایای شخصی در چنین روابطی اشتباهی محض است.

۲) با حوزه کاری سازمان و فرد تناسب داشته باشند.

هدیه‌ای که به یک مدیر می‌دهید باید متناسب با حوزه کاری سازمان یا خود او باشد تا از اثرگذاری بیشتری برخوارد شود. بهتر است. سعی کنید از هدایای روتینی که در مناسبت‌ها در تعداد بالا به دست اکثر مدیران می‌رسد خودداری کنید. هدیه‌ای خاص متناسب با حرفه و صنعت سازمان انتخاب کنید.

۳) منطبق با جایگاه شغلی گیرنده هدیه باشند.

بسته به اینکه فرد دریافت‌کننده هدیه شما در چه جایگاه شغلی است نوع هدیه شما ممکن است متفاوت باشد؛ چراکه هدف ارسال هدایای مدیریتی در کنار یادبود و تبریک برخی مناسبت‌ها، ایجاد ارتباط بلندمدت برای همکاری‌های آتی است.

۴) با کیفیت و طراحی ویژه باشند.

این نوع هدایا به افراد خاصی اهدا می‌شوند؛ بنابراین باید دارای طراحی ویژه برند شما و کیفیت بالایی باشند تا ارزش و اهمیت آن را نشان دهند.

بهترین هدایای مدیریتی و تبلیغاتی

هدایای مدیریتی سازمانی

انتخاب هدایای مدیریتی مناسب می‌تواند کار سختی باشد، ولی با کمک گرفتن از تجربیات دیگران و افراد حرفه‌ای می‌توانید این کار را برای خود آسان کنید. با توجه به آنچه که گفته شد، کتاب یکی از بهترین هدایایی است که می‌توان به مدیران اهدا کرد.
کتاب علاوه بر ماندگاری و اثرگذاری در ذهن، با انعطاف موضوعی و تنوع طراحی بالایی که می‌تواند داشته باشد یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایای مدیریتی است.
نشر نوین با ارائه راهکار هدیه کتاب سازمانی امکان طراحی پکیج‌های مناسبتی کتاب را برای سازمان‌ها فراهم آورده است. برخی از امکانات طراحی پک هدیه کتاب مدیریتی نشر نوین شامل موارد زیر است:

۱) درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل در ابتدای کتاب
۲) معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب
۳) امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر پکیج
۴) طراحی بسته‌هایی زیبا و ماندگار با کاور سخت، کاور کشویی، بگ یا جعبه ویژه و …
۵) درج لوگوی شرکت روی پکیج‌ها و جلدها

برای اطلاع از جزییات و دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *