راهکار هدیه کتاب سازمانی

بهترین کتاب برای هدیه دادن | راهنمای انتخاب کتاب هدیه

راهنمای انتخاب کتاب برای هدیه دادن

 

انتخاب هدیه به‌ویژه در روابط رسمی و غیرصمیمانه، کار سختی است. هدایای این چنینی باید از رسمیت کافی، ماندگاری و کاربردی بودن برخوردار باشند. به‌نظر می‌رسد یک کتاب خوب تمام موارد فوق را پاسخگو باشد. کتاب هدیه‌ای رسمی، ماندگار، تاثیرگذار و مناسب تمام افراد است. اما آنچه اهمیت دارد انتخاب این هدیه است. چه کتابی برای چه فردی مناسب است؟ در ادامه راهنمای انتخاب کتاب برای هدیه دادن را خواهید خواند.

این مطلب را از دست ندهید:

روش انتخاب بهترین کتاب برای هدیه دادن

انتخاب کتاب به‌ویژه برای هدیه دادن به کسی که با وی رابطه رسمی دارید به‌نظر ساده نمی‌آید اما با رعایت چند نکته می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

۱) سلیقه و موضوعات موردعلاقه فرد را تشخیص دهید.

اگر بدانید در حال حاضر شخص مدنظر در چه شرایطی از زندگی به سر می‌برد می‌توانید با توجه به همان شرایط کتابی انتخاب کنید. مثلا اگر به دنبال افزایش یادگیری و بهبود مهارت‌هاست کتاب‌‌های بیش‌یادگیری، گستره، همه‌چیز بودن و امثال آن هدیه مناسبی بنظر می‌رسد. یا اگر شخص به تازگی به منصب مدیریت درآمده است از کتاب مدیران بزرگ به‌دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند استقبال خواهد کرد.

۲) به شرایط فعلی زندگی فرد توجه کنید.

با کنکاش در پروفایل‌های شخصی مجازی و شناخت سلایق فرد می‌توانید تا حدود خوبی از موضوعات مورد‌علاقه‌اش مطلع شوید.

۳) آیا در خانۀ خود کتابخانه دارد؟

گاهی افراد کتاب‌ها را پس از مطالعه در قفسه کتابخانه خود می‌چینند و از زیبایی آن لذت می‌برند. در این صورت بهتر است در انتخاب کتاب برای هدیه دادن به آن‌ها، علاوه‌بر موضوع موردعلاقه‌شان به جلد و کاور آن هم دقت کرد.

کتاب‌هایی با جلد خاص و سفارشی بسیار موردعلاقه چنین افرادی است. نشر نوین این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید کاور دوم سخت یا کشویی و … برای کتاب موردنظرتان سفارش دهید و حتی یادداشت و لوگویی از برند خود در صفحه‌ای از کتاب بگنجانید.

۴) فیلم، شخصیت و یا زندگینامه موردعلاقه فرد در دنیای واقعی چیست؟

تعداد زیادی از فیلم‌ها براساس کتاب‌ها ساخته می‌شوند؛ زندگینامه‌های زیادی که در قالب کتاب هستند به فیلم تبدیل می‌شوند. بنابراین می‌توان با بررسی و دقت در فیلم‌های موردعلاقه فرد کتاب مربوط به آن فیلم یا شخصیت را به وی هدیه داد.

درمیان کتاب‌های نشر نوین نامه‌های بیزوس، فروشگاه همه‌چیز و شیوۀ گرگ نمونه‌هایی از داستان‌های کسب‌وکارهای بزرگ و شخصیت‌های برجستۀ این حوزه هستند.

۵) به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها مراجعه کنید.

عموم افراد به خواندن کتاب‌های پرفروش دنیا علاقه دارند اما انتخاب از میان چنین کتاب‌هایی به شرطی منطقی است که برای آن‌ها الهام‌بخش و موردعلاقه‌شان باشد. با مراجعه به چنین لیست‌هایی شناخت بیشتری از کتاب‌ها پیدا کنید و آن‌ها را با علایق فرد تطبیق دهید. نشر نوین ترجمه فارسی بسیاری از کتاب‌های پرفروش را با بیانی شیوا و روان منتشر کرده‌ است. با مراجعه به فروشگاه نشر نوین لیست این کتاب‌ها را مشاهده خواهید کرد.

در نهایت کتابی که هدیه می‌دهید احتمالاً باید ترکیبی از علایق، ویژگی‌های شخصیتی، حرفه و شغل و سبک زندگی فرد باشد تا هدیه‌ای مفید باشد و هم یادبودی ماندگار.

نشر نوین با ارائه راهکار هدیه کتاب سازمانی، با توجه به توصیفات شما از گیرنده هدیه پک‌های کتاب خاص طراحی می‌کند. شما می‌توانید کتاب‌هایی که از طریق راهنمای فوق و مشاوره تیم فروش نشر نوین انتخاب کرده‌اید را با لوگو و نماد برندتان روی جلد، یادداشت خود و جلد و کاور با طراحی‌های خاص سفارش داده و بهترین کتاب را برای هدیه دادن انتخاب کنید. برای اطلاع بیشتر از جزییات راهکار سازمانی نشر نوین روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *