روایت نمایشگاه کتاب

به امید شما، امیدواریم | روایت ششم نمایشگاه کتاب

روایت-روز-ششم-نمایشگاه-کتاب

از گذشته ضرب‌المثل «ز گهواره تا گور دانش بجوی» را بسیار شنیده‌ایم؛ مثلی که ما را به یادگیری در هر سنی دعوت می‌کند. در نمایشگاه کتاب هم مصداق این ضر‌ب‌المثل را شاهد بودیم. افرادی که از هر سنی پای غرفه می‌آمدند و مشتاق کتاب‌ و کتاب‌خوانی بودند. در روایت ششم نمایشگاه کتاب از این افراد بیشتر می‌گوییم.

روایت ششم نمایشگاه کتاب

روایت ششم نمایشگاه کتاب

روایت ششم نمایشگاه کتاب: به امید شما، امیدواریم

جمله «سن فقط یک عدد هست» را حتما شنیده، یا شاید گاهی هم بکار برده باشید. این جمله می‌تواند بعضی وقت‌ها درست و گاهی عجیب به نظر برسد، اما درباره ارتباطات دوستان نشرنوینی با ما همیشه مصداق دارد.

در این روزهای نمایشگاه هم بسیار می‌بینیم که علاقه به یادگیری و رشد و توسعه، نه فقط در بین نوجوانان و جوان‌ترها، که در میان دوستان‌مان در مراحل مختلف زندگی‌شان، همچنان سرزنده و قبراق است.

از آن دوست بزرگوار آقا که گذر شصت سال و اندی، از ایشان شخصیتی جا افتاده و پخته ساخته بود، تا این دوستان نوجوان پانزده شانزده ساله که امروز صبح به غرفه آمدند، طیف گسترده‌ای از دوستان‌مان هستند که بودن تک‌تک‌شان، نعمت است و دلگرمی می‌دهد.

در این میان اما کتاب‌خوان‌های نوجوان احساس عجیبی برایمان تداعی می‌کنند. انگار آن پایین‌ترها در اعماق وجودمان، جوانه‌ای سر از خاک برمی‌دارد که دنیا اگر دنیاست، می‌تواند همچنان جای بهتر و زیباتری هم بشود، شاید در سال‌های بعدی که ما هم شاهد ثمره آن باشیم…

برای شما چطور بوده؟ یادتان هست در چند سالگی با دنیای کتاب‌ها آشنا شده‌اید؟

نشر نوین برای همه

اینکه چه افرادی می‌توانند چه کتاب‌هایی بخوانند مبحثی طولانی است اما خواندن کتاب‌های توسعه فردی عموماً به همهٔ افراد از سنین نوجوانی تا میانسالی و کهن‌سالی پیشنهاد می‌شود. ما معتقدیم هیچگاه برای رشد و بهبود دیر نیست و بهتر شدن در هر زمانی از مسیر زندگی می‌تواند ما را به آنچه هدف‌مان تعریف شده نزدیک‌تر کند.

کتاب‌های نشر نوین در حوزه‌های مختلف توسعه‌ فردی، روانشناسی موفقیت، مدیریت و رهبری، کسب و کار، یادگیری و مهارت و … منتشر شده‌اند. برای مشاهده لیست و مشخصات کتاب‌ها و خرید آن‌ها اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *