راهکار هدیه کتاب سازمانی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه؛ یک راهکار سازمانی خاص

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

 

تاکنون برایتان پیش آمده که یک وسیله، ابزار و یا حتی خوراکی خلاقانه ببینید و از دیدن خلاقیتی که در ساخت آن بکار رفته لذت ببرید و شگفت‌زده شوید؟ مثلاً بسیاری از وسایل الکترونیکی که در راستای ایجاد خانه هوشمند تولید می‌شوند، یا حتی ساده‌تر از آن ابزارهای ساده‌ای که گره‌ای از کار شما می‌گشایند یا طراحی خاص و جذابی دارند.
حالا فرض کنید چنین چیزهایی را از کسی هدیه بگیرید؛ چقدر شگفت‌زده می‌شوید؟ این هدیه چقدر در ذهن شما ماندگار می‌شود؟ تا چه حدی نسبت به فرد یا سازمانی که چنین هدیه‌ای را برای شما ارسال کرده است حس خوب خواهید داشت؟
شگفت‌زدگی، حس خوب، ماندگاری در ذهن و … همگی از ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خلاقانه هستند که سازمان‌ها برای برندینگ، تبلیغات، ایجاد و استحکام روابط کاری و اهداف کسب‌وکاری خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگر با دیدن عنوان این مقاله این سوال به ذهنتان خطور کرده است که منظور از هدایای تبلیغاتی خلاقانه چیست و چه هدیه‌ای را می‌توان خلاقانه و خاص نامید، شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کنیم.

چرا لازم است هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشند؟

هدایای روتین آنچنان که باید مخاطب را به وجد نمی‌آورند و در ذهنش ماندگار نمی‌شوند. اما یک هدایای تبلیغاتی خلاقانه که ترکیبی از نوآوری و کاربردی بودن باشد به شما در رسیدن به هدف تبلیغاتی‌تان کمک می‌کند.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه نشر نوین

یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه باید:

  • خاص و منحصر به فرد باشد.
  • طراحی ویژه برند شما را داشته باشد.
  • کاربردی و مفید باشد.
  • به مخاطب در حل مشکلی کمک کند.
  • ماندگار و به‌یاد ماندنی باشد.

سوال اینجاست که چه هدیه‌ای دارای ویژگی‌های فوق است؟ آنچه در این پست به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه معرفی می‌شود کتاب است.

شاید این لینک برایتان مفید باشد:

چه چیزی کتاب را به یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه تبدیل می‌کند؟

شما با هدیه دادن کتاب فقط کتاب هدیه نمی‌دهید، بلکه احساس کتاب‌خوانی، درک و فهمیدن موضوعات از زوایای متفاوت و رشد و پیشرفت هدیه می‌دهید.

  • ترغیب به کتابخوانی

هدیه‌دادن کتاب، فرد گیرنده هدیه را به کتاب‌خوانی ترغیب می‌کند. احساس کتاب خواندن و تشویق به مطالعه برای عموم افراد خوشایند و دلنشین است. شاید با هدایای روتین بتوانید چندمدت در ذهن افراد بمانید اما تاثیر کتاب و کاربرد آن در مسائل روزمره همواره شما را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند.

  • دیدگاهی نو به موضوعات مختلف

کتاب‌ها درهای جدیدی از تفکر و اندیشه را به روی خوانندگانشان می‌گشایند، ترسیم‌کننده سفری ذهنی به دنیاهایی هستند شاید خواننده آن را هرگز نزیسته است و او را وادار می‌کنند تا از زاویه‌ای جدید به موضوعات روزمره شخصی و کاری نگاه کند. بنابراین با هدیه دادن کتاب، دیدگاه خواننده آن را به موضوعات تغییر می‌دهید و تاثیری ماندگار در زندگی او خواهید داشت.

  • مسیری برای رشد و پیشرفت

اهمیت مطالعه کتاب برای رشد و پیشرفت در ابعاد مختلف زندگی تقریباً بر کسی پوشیده نیست. هر کتابی که می‌خوانید حقایقی جدید و راهکارهایی جذاب برای موضوعاتی خاص کشف می‌کنید. با مطالعه هر کتاب در مسیر رشدی قرار می‌گیرید که شما را روزبه‌روز درگیر تجربیات جدید خواهد کرد.

شما با هدیه دادن کتاب راه رشد و پیشرفت در موضوعی خاص را به خواننده آن نشان می‌دهید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه با راهکار هدیه کتاب سازمانی

راهکار هدیه کتاب سازمانی نشر نوین که ویژه طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان‌هاست کتاب‌ها را به‌صورت اختصاصی برای برند و سازمان شما طراحی و چاپ می‌کند.

شما می‌توانید کتاب‌های نشر نوین را با لوگوی برندتان روی جلد، طراحی اختصاصی جلد دوم به‌صورت کاور کشویی، کاور سخت و یا کاور دوم، همراه با یادداشت مدیرعامل در یکی از صفخات کتاب و یا حتی بسته بندی‌های ویژه خود در تعداد دلخواه و با تخفیف ویژه سازمانی سفارش دهید.

جهت مشاوره انتخاب کتاب‌ها، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش هدایای تبلیغاتی روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *