هدایای تبلیغاتی؛ روشی ساده برای بهتر دیده شدن برند شما

احتمالاً اگر تاکنون درگیر مساله انتخاب یک هدیه رسمی برای مدیران بوده باشید، متوجه وسواس زیادی که  در انتخاب خود به‌خرج داده‌اید، شده‌اید. هدیه‌ای که با این هدف انتخاب می‌کنید باید خاص، مناسب جایگاه و شأن گیرنده آن، متناسب با روابط کاری و رسمی، دارای ارزش به‌ویژه ارزش معنوی، تاثیرگذار و ماندگار باشد. این هدایا، هدایای تبلیغاتی مدیریتی نامیده می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی، بسته‌هایی هستند که خاصِ برند شما تهیه شده و در راستای اهداف سازمانی، تبلیغاتی، کاری و تحکیم روابط میان سازمانی به مدیران سازمان‌های همکار هدیه داده می‌شوند. هدایایی که باید با وسواس، دقت و ظرافت زیادی انتخاب شوند تا دقیقاً در راستای اهداف یاد شده گام بردارند.

چرا هدایای تبلیغاتی مدیریتی؟

اثرگذاری و بازدهی هدایای تبلیغاتی مدیریتی نسبت به سایر روش‌ها به‌طور چشمگیری بیشتر و هزینه آن نیز کمتر است.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی، در ایجاد حس وفاداری، انتقال حس قدردانی و بازخورد مثبت، نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی به‌طور واضح بهتر و موثرتر عمل می‌کنند.

بازخورد هدایای تبلیغاتی مدیریتی
انتقال حس قدردانی با هدایای تبلیغاتی مدیریتی
ایجاد حس وقاداری با هدایای تبلیغاتی مدیریتی

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی، بسته به نوع سازمان و شخصیت برند شما باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. انتخاب هدیه‌ای که متناسب با برند شما باشد سخت اما ممکن است. برای انتخاب ماندگار‌ترین و اثر‌گذارترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی باید فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار داد:

بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی و سازمانی
گروه هدف (سن، جنسیت، جایگاه شغلی و ... )
موقعیت و شرایط اهدا هدایای تبلیغاتی
موقعیت و شرایط اهدا هدایای تبلیغاتی
کیفیت، دوام و ماندگاری هدیه تبلیغاتی
کیفیت، دوام و ماندگاری هدایای تبلیغاتی
جنبه معنوی هدایای تبلیغاتی
در نظر گرفتن جنبه معنوی هدیه
کاربردی و مفید بودن هدایای تبلیغاتی
کاربردی و مفید بودن هدایای تبلیغاتی
خلاقیت در هدایای تبلیغاتی مدیریتی
خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی
هدایای خاص برندتان را با کتاب‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده سازمانتان تهیه کنید:

کتاب؛ بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی

با توجه به فواید هدایای تبلیغاتی مدیریتی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی و ویژگی‌هایی که یک هدیه تبلیغاتی باید داشته باشد، کتاب یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی به‌شمار می‌رود.

مدیران و رهبران سازمان‌ها علاقه‌ای به استفاده از هدایایی که جنبه تبلیغاتی‌شان بسیار زیاد و یا نام و لوگوی برند در ابعاد بزرگ روی آن حک شده است، ندارند.

هدیۀ مناسب چنین افرادی، هدیه‌ای با طراحی اختصاصی است که تاثیر بلندمدت و ماندگاری بالایی داشته باشد. انتخاب چنین هدیه‌ای برای واحد روابط عمومی یا تبلیغات سازمان‌ها عموماً کار ساده‌ای نیست، اما یک انتخاب درست منجر به نتایج و پیامدهای مثبت زیادی در کوتاه‌مدت و بلندمدت خواهد شد.

مقایسه هدایای تبلیغاتی

همانطور که مشاهده می‌کنید، کتاب نسبت به دو هدیه تبلیغاتی مرسوم (لوازم‌التحریر و صنایع‌دستی) از بالاترین ارزش معنوی، قابلیت استفاده و کاربردی بودن و اثرگذاری تبلیغاتی برخوردار است و همچنین به لحاظ هزینه و سهولت در آماده‌سازی و اجرای ایده تبلیغاتی نیز ویژگی‌های متمایزی را داراست.

راهکار هدیه سازمانی نشر نوین

نشر نوین با ارائه راهکار هدیه کتاب سازمانی پیشنهادهای ویژۀ هدایای تبلیغاتی مدیریتی ارائه می‌دهد. در این راهکار سازمان‌ها می‌توانند براساس نیاز خود پکیج‌های مدیریتی شامل کتاب و اقلام مربوطه را با شرایط ویژه‌ای سفارش داده و به‌عنوان هدایای سازمانی استفاده کنند.