راهکار هدیه کتاب سازمانی

چرا پادشکننده بهترین هدیه برای شرکای سازمانی شماست؟

antifragile_organizational_gifts

 

آغاز سال نو فرصتی ارزشمند و مناسب برای قدردانی از شرکای سازمانی و اهدای یادبودی از سوی سازمان شما به آن‌هاست؛ افرادی که در کنار شما و سازمانتان هستند و یا امیدوار هستید بتوانید در سال جدید با آن‌ها شراکت پرباری را رقم بزنید. هدایای سازمانی به شما کمک می‌کنند تا تصویر مطلوبی از برند خود در اذهان همکاران تجاری‌تان ثبت کنید و راه همکاری‌های بهتر بعدی را هموار‌ سازید.

کتاب هدیه‌ای ماندگار و مفید

اما چه هدیه‌ای مناسب شرکای تجاری شماست؟ هدیه‌ای که هم درخور و مناسب باشد، هم ماندگار باشد و هم وجهه و تصویر شایسته‌ای از برند شما برجای بگذارد. پیشنهاد ما کتاب است؛ چه چیزی بهتر از یک کتاب مفید می‌تواند باعث شود علاوه بر قدردانی، آن‌ها شما و برندتان را با صفاتی مثل تفکر و اندیشه تداعی کنند؟

چرا پادشکننده بهترین هدیه برای شرکای سازمانی است؟

برای رسیدن به اهداف فوق، کتاب پادشکننده را به شما معرفی می‌کنیم. این کتاب یکی از مهم‌ترین آثار نسیم نیکلاس طالب، نویسندۀ سرشناس حوزۀ ریسک، اقتصاد و آمار و یکی از حرفه‌ای‌ترین انتخاب‌ها برای مدیران ارشد سازمان‌های همکار شماست. نسیم طالب در کتاب پادشکننده تلاش می‌کند تا مدل ذهنی جدیدی در خواننده ایجاد کند تا در شرایط ابهام یا عدم قطعیت، بتواند تصمیمات هوشمندانه‌تری اتخاذ کند.

این نویسنده پادشکنندگی را با مفهومی ساده و ملموس اینگونه تمثیل می‌کند: باد شعلۀ شمع را خاموش می‌کند اما آتش را شعله‌ورتر می‌سازد. تصادفی‌بودن، عدم قطعیت و آشوب نیز همینطورند: باید ازشان بهره ببرید نه اینکه خودتان را از آن‌ها پنهان کنید. باید آتش باشید و مشتاق وَزِش باد. این جمله به اختصار نگرش دیرتسلیم‌شوندگی نویسندۀ این کتاب را در برابر تصادفی‌بودن و عدم‌قطعیت بیان می‌کند. نگرشی که هر کدام از ما در دنیای سراسر عدم قطعیت امروز برای ادامه مسیر زندگی کاری و شخصی به آن نیاز داریم.

پادشکننده راهنمای کاربردی و مفیدی برای تمام افراد در حوزه‌های مختلفی مثل سیاست، تجارت، طبابت، زندگی شخصی و … خواهد بود.

با هدیه دادن کتاب پادشکننده نشان می‌دهید که شما و سازمانتان برای ایجاد مدل ذهنی پادشکننده در کسب‌وکار خود آماده هستید و تلاش می‌کنید این نگاه را در صنعت خود جا بیاندازید.

دربارۀ پادشکننده چه می‌گویند؟

پادشکننده کتابی است که ژورنال اکونومیست از آن به‌عنوان کتابی جاه‌طلبانه، تامل‌برانگیز و بسیار سرگرم‌کننده یاد کرده است و یکی از خبرنگاران معروف وال‌استریت آن را «سرشار از بینش‌ها، قصه‌ها، عبارات زیبا و نکات جذاب» توصیف کرده است که «باید بارها و بارها آن را خواند».

نوروز امسال دانش و آگاهی هدیه دهیم

شما می‌توانید کتاب پادشکننده را با طرح جلدی همگام با برند خود سفارش دهید، لوگوی خود را بر روی جلد کتاب چاپ کنید، به صفحات ابتدایی آن یادداشتی از طرف مدیرعامل شرکت اضافه کنید و یا آن را با بسته‌بندی‌های زیبا به همکارانتان هدیه دهید.

برای استعلام قیمت و یا مشاوره و سفارش هدایای سازمانی نوروز ۱۴۰۱ از با کارشناسان و مشاوران نشر نوین از طریق لینک زیر در ارتباط باشید و هدیه‌ای شایسته و مختص برند خود تهیه کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *