بلاگ

همین یک ایده برای هدایای تبلیغاتی کافی‌ست

ایده هدایای تبلیغاتی

 

ایده هدایای تبلیغاتی:‌ در این مطلب با ایده‌های نوآورانه برای هدایای تبلیغاتی آشنا خواهیم شد. همچنین ایده های جدید هدایای تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد. کافیست همراه با باشید تا با چند ایده برای هدیه تبلیغاتی آشنا شوید.

چرا به ایده‌های جدید هدایای تبلیغاتی نیاز داریم؟

سال‌هاست سازمان‌ها و شرکت‌های نامدار در برنامه‌های بازاریابی خود از هدایای تبلیغاتی متنوعی نظیر سررسید تبلیغاتی، خودکار و ست‌‌های اداری و … استفاده می‌کنند. اما این هدایا اخیراً با چالش‌هایی مواجه هستند:

۱. کاهش کیفیت برخی از هدایا به دلیل افزایش چشمگیر قیمت محصولات
۲. کاهش اثرگذاری هدایای تبلغاتی به دلیل نبود نوآوری، خلاقیت و ارزش‌گذاری

بنابراین آنچه امروزه مورد نیاز ارگان‌های مختلف است، داشتن نوآوری و ایده برای هدیه تبلیغاتی است تا بتواند اثرگذاری مطلوبی بر جای بگذارد و منجر به وفادارسازی مشتریان شود.

آیا تاکنون به هدیه دادن کتاب به عنوان ایده‌ای نوآورانه فکر کرده‌اید؟

چنانچه شما هم به دنبال نوآوری در ایده هدیه تبلیغاتی هستید و در عین حال ارزش معنوی این هدایا نیز برایتان حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم این‌بار کتاب هدیه دهید. کتاب‌ها به دلیل ماهیت و ارزشی که در ذهن همگان دارند، فراتر از ابزارها و وسایلی که هدیه داده می‌شوند، احساسات و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند. همچنین با وجود هزینه‌ی معقولی که صرف این هدایا می‌شود، در زمره هدایای نفیس قرار می‌گیرند. از همین رو پیشنهاد ما به عنوان یکی از ایده های هدایای تبلیغاتی، هدیه دادن کتاب است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایای تبلیغاتی نشر نوین و برآورد قیمت روی لینک زیر کلیک کنید:

چگونه می‌توان در قالب هدایای تبلیغاتی کتاب هدیه داد؟

کافی‌ست بازار هدف خود را شناسایی کنید و میزان بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید را مشخص کنید و سپس با همکاران ما در نشر نوین ارتباط برقرار کنید. در ادامه‌ی این فرآیند همکاران ما در مجموعه نشر نوین شما را همراهی و راهنمایی خواهند کرد تا بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌ها را برای مشتریان خود تهیه کنید. به طور مثال برخی از کتاب‌ها برای جایگاه مدیریتی مناسب هستند و برخی دیگر برای مشتریانی که در دسته‌بندی خاصی قرار نمی‌گیرند و کتاب‌هایی که عمومی‌تر، آموزنده و روان باشند، مناسب این عزیزان است. 

به عنوان نکته‌ی پایانی لازم به ذکر است که شما می‌توانید کتاب‌های مورد نظرتان را در بسته‌بندی مناسب و به صورت پک به مشتریان خود ارائه کنید. همچنین در سفارش‌های تیراژ بالا می‌توان تغییرات موردنظرتان را بر روی کتاب‌ها اعمال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *