روایت نمایشگاه کتاب

روزهای دوری به سرآمد… | روایت اول نمایشگاه کتاب

روایت اول نمایشگاه کتاب

در سری پست روایت نمایشگاه کتاب قصد داریم شما را به فضای نمایشگاه کتاب تهران ببریم و گشتی در حال‌وهوای این نمایشگاه که پس از دو سال برگزار می‌شود بزنیم.

روایت اول نمایشگاه کتاب

اگر از دنبال‌کننده‌های قدیمی نشر نوین باشید، دو سال پیش را حتماً یادتان هست؛ وقتی در اوج کرونا، روحیه‌هایمان را حسابی از دست داده بودیم و ناامیدی، در گوشه گوشه اتاق‌هایمان رخنه کرده بود، در یک روز خنک میانه بهار، گفتیم بیایید فکر کنیم کتاب‌ها می‌توانند مثل باران، به شیشه پنجره بکوبند تا شاید کمی حال‌مان بهتر شود.
#اردیبهشت_کتاب‌_بارون با این نیت برگزار شد تا در کنار شما و همراه هم کتاب‌ بخوانیم و جان تازه بگیریم.
سال گذشته هم کرونا همچنان امان نداد و نمایشگاه، باز هم مجازی برگزار شد. حالا خود نمایشگاه و خرید کتاب به کنار، چقدر دلتنگ دیدارتان شدیم، خیلی زیاد.

روزهای دوری به سر آمد.. نمایشگاه کتاب تهران

هر چند خوشبختانه امسال داستان تغییر کرد و حالا می‌توانیم در نمایشگاه کتاب تهران، میزبان شما باشیم، اما چون ممکن است باز هم سعادت دیدار برخی از شما را نداشته باشیم، با خودمان گفتیم این چند روز یک نمایشگاه مجازی اینستاگرامی همین حوالی برگزار کنیم. ما از کتاب‌ها و خاطرات و آدم‌ها می‌گوییم و شما نظرات‌تان را همین پایین‌، برایمان بنویسید تا گپی بزنیم.

راستی شما چه خاطره‌ای از نمایشگاه‌های کتاب قبلی دارید؟ نکند انقدر از آخرین بار گذشته که همه خاطره‌ها را از یاد برده باشید؟

نشر نوین در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۱

همانطور که احتمالا مطلع باشید نمایشگاه کتاب تهران پس از دو سال دوری از فضای حضوری، از ۲‍۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار می‌شود. نشر نوین نیز غرفه‌ٔ خود را در این نمایشگاه برای دیدار کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دایر کرده است. در این نمایشگاه که هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار می‌شود، تخفیف ویژه روی تمام کتاب‌های نشر نوین اعمال می‌شود. می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ نمایشگاه کتاب نشر نوین اطلاعات بیشتری در خصوص این نمایشگاه کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *