روایت نمایشگاه کتاب

خستگی دلنشین | روایت هفتم نمایشگاه کتاب

روایت-هفتم-نمایشگاه-کتاب-خستگی-دلنشین

برگزاری نمایشگاه کتاب تهران پس از دو سال در مصلی تهران، تکاپویی شیرین میان ناشران انداخت. نشر نوین نیز از این قاعده مستثنی نبود و تیم نشر نوین برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه و آماده‌سازی غرفه از چند هفته قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دادند. روایت هفتم نمایشگاه کتاب از خستگی دلنشین این روزهای پیش از نمایشگاه و روزهای برگزاری آن می‌گوید.

 روایت هفتم نمایشگاه کتاب


روایت هفتم نمایشگاه کتاب

روایت هفتم نمایشگاه کتاب: خستگی دلنشین

نمایشگاه کتاب برای همکاران نشر نوینی حس‌وحال عجیبی دارد. مخاطب‌ها از دور و نزدیک می‌آیند. معمولاً با لبخند سلام می‌دهند و کتاب‌شان را برمی‌دارند و گاهی گپ کوتاهی هم شکل می‌گیرد، یا چیزی می‌گویند و فضا حسابی گرم می‌شود.

اما وقتی با دقت نگاه می‌کنید، ممکن است ساعات طولانی نمایشگاه را گاهی در لبخند چشم‌های بعضی همکاران ببینید.

ما که البته همیشه ذوق و شوق و هیجان دیدار شما را داریم، اما اگر آسمان به زمین آمده بود و احساس کردید یکی از همکاران نشر نوینی کمی بی‌حال به نظر می‌رسد، شما دلسرد نشوید. یک جوک بامزه یا یک خاطره جذاب از کتاب‌ها بگویید.

قول می‌دهیم که ببینید در کسری از ثانیه گل‌ازگل‌شان می‌شکفد. می‌نشیند به پای حرف دل شما. حتی این احتمال هم کم نیست که یک دوست کتاب‌خوان دیگر همان‌جا به شما ملحق شود و از خاطره‌هایش از همان کتابی که شما خوانده‌اید بگوید.

خلاصه که این روزها ممکن است روزهای شلوغی باشند، اما حسابی دلچسب‌اند.

راستی شما چه تجربه بامزه‌ای با کتاب‌ها داشته‌اید که فکر می‌کنید شنیدن‌شان می‌تواند بقیه را سرحال بیاورد؟

نشر نوین در نمایشگاه کتاب

در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۱ تمام تلاش خود را کردیم که بهترین استقبال و میزبانی را از دوستان و همراهانمان داشته باشیم. با وجود حدود ۵۰ نسخه کتاب تلاش شد تا سلایق مختلف در حوزه توسعه فردی، مدیریت و رهبری، کسب و کار و روانشناسی موفقیت و … پوشش داده شود.

این کتاب‌ها با تخفیف ویژه نمایشگاه به همراهان نشر نوینی عرضه شد. پس از نمایشگاه اما بسیاری از همراهان از طریق بسترهای مختلف سراغ نحوه خرید کتاب‌ها را می‌گرفتند؛ برخی از دیگرانی که از نمایشگاه خرید کرده بودند با کتاب‌ها آشنا شده بودند و برخی نیز از قبل می‌شناختند و دیر رسیده بودند.

شما همراهان عزیز می‌توانید کتاب‌های نشر نوین را از طریق وبسایت نشر نوین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *