روایت نمایشگاه کتاب

فقط باید زود برگردیم! | روایت چهارم نمایشگاه کتاب

روایت-چهارم-نمایشگاه-کتاب-فقط-باید-زود-برگردیم

احتمالاً اگر تاکنون از نمایشگاه کتاب بازدید کرده باشید ترجیح داده‌اید با دوستان نزدیکتان این تجربه را کسب کنید. همراهی دوستان، به‌ویژه دوستان کتاب‌خوان تجربه در نمایشگاه کتاب لذت‌بخشی است. در روایت چهارم نمایشگاه کتاب، این همراهی را به تصویر می‌کشیم تا هم‌قدم دوستانی کتاب‌خوان باشیم.

روایت چهارم نمایشگاه کتاب: فقط باید زود برگردیم!

داشتن همراه و هم‌پا در یادگیری و کتاب‌خوانی، عجب نعمت بزرگی‌ست.

همین امروز صبح، سه خانم بیست‌ویکی-دو ساله، با یک لیستِ از قبل فکر شده و دقیق چیده شده به غرفه آمدند. موضوعات را می‌شناختند و کتاب‌های مورد علاقه‌شان را، که درباره یادگیری و بهره‌وری بود، با ظرافت دستچین کرده بودند.

از گپ‌وگفت‌شان متوجه شدیم که یک قرار بامزه هم با خود گذاشته‌اند: اینکه هر کدام از کتاب‌ها را یکی‌شان بخرد و بعد بین هم جابجا کنند. از همان قرارها که حتماً هر کدام از ما هم لااقل یکبار با دوستان‌مان گذاشته‌ایم. کتاب‌های بیشتر با هزینه کم‌تر؛ هم فال است و هم تماشا.

اما جالب‌تر از همه این‌ها، دو دختر نوجوان بودند که در مسیر مترو به نمایشگاه اتفاقی دیدیم‌شان، و در حالی که هر دو از تصور نمایشگاه پر از کتاب ذوق‌زده بودند، شنیدیم که یکی به آن دیگری گفت: «ولی باید زود برگردیم. فقط یه دور کوچولو می‌زنیم…».

شما چطور؟ سابقه کتاب‌خوانی با دوستان‌تان را دارید؟ یا شاید دوستانی که با آن‌ها قاچاقی به نمایشگاه کتاب آمده باشید؟

روایت چهارم نمایشگاه کتاب

روایت چهارم نمایشگاه کتاب

توسعه فردی را از نوجوانی آغاز کنید

کتاب‌های نشر نوین از جمله کتاب‌های پرفروش در سراسر جهان هستند. این کتاب‌ها با موضوعات توسعه‌ فردی، کسب و کار، مدیریت و رهبری، مهارت و یادگیری و … با دقت و ظرافت بسیار ترجمه و ویراستاری شده تا مخاطبان بتوانند با هزینه کم و کیفیت بالا به کتاب‌های پرفروش جهان به زبان فارسی دسترسی داشته باشند. برای مشاهده لیست کتاب‌ها، بررسی مشخصات و خرید آن‌ها روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *