نشر نوین در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

این روزها با کمرنگ شدن بیماری کرونا، گردهمایی‌ها و دورهمی‌های حضوری بیشتر شده و نمایشگاه کتاب تهران هم پس از دو سال دوری از فضای حضوری از این قافله عقب نمانده است.

حالا پس از دو سال دوری، باز هم می‌توانیم شما همراهان عزیز را در نمایشگاه کتاب تهران ببینیم، دیداری تازه کنیم، گپ و گفتی دربارهٔ کتاب‌ها داشته باشیم و زمان کوتاهی را به بحث بنشینیم.

امسال نمایشگاه کتاب تهران، به صورت حضوری و مجازی از تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و نشر نوین در هر دو نمایشگاه حضوری و مجازی حضور دارد تا کتاب‌خوان‌های دور و نزدیک بتوانند از شرایط ویژه‌ٔ این نمایشگاه استفاده کنند.

نمایشگاه حضوری کتاب تهران

گاهی وقت‌ها آرزوها پشت خانۀ دلمان به انتظار نشسته‌اند که صدایشان کنیم و خوشحال بیایند و به ما سلامی بکنند. این وصف حال ما نشر نوینی‌هاست!
آرزو کردیم ای کاش کرونا زودتر تمام شود و روزهای نمایشگاه و شلوغی و حتی رگبارهای ناگهانی اردیبهشت آن روزها تکرار شود. و چه خوشحالیم که شد و می‌توانیم دوباره روی ماهتان را ببینیم.

حالا در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال که به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود منتظر دیدارتان هستیم.

نمایشگاه حضوری کتاب تهران از تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مصلی تهران برگزار می‌شود و نشر نوین به‌عنوان ناشر برتر کتاب‌های کسب‌وکار و توسعه فردی در این نمایشگاه حضور دارد. کتاب‌دوستان عزیز می‌توانند در این تاریخ‌ها هر روزه از  ساعت ۱۰ الی ۲۰ به محل نمایشگاه مراجعه و از غرفهٔ نشر نوین بازدید کنند.

غرفهٔ ما در نمایشگاه کتاب

برای سر زدن به نمایشگاه کتاب و غرفهٔ نشر نوین لازم است به مصلی تهران به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد بیایید.

همچنین اگر بخواهید با وسایل حمل‌ونقل عمومی به نمایشگاه بیایید می‌توانید از متروی مصلی امام خمینی (ره) استفاده کنید.

ما نشر نوینی‌ها در راهروی ۲۶، غرفهٔ ۶، کد ۱۰۲۷ منتظر دیدارتان هستیم.

در غرفهٔ نشر نوین منتظر و مشتاق دیدارتان هستیم

نشر نوین در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

با توجه به تجربهٔ موفق برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی در دو سال اخیر، نمایشگاه کتاب امسال در کنار غرفه‌های حضوری به صورت مجازی نیز برگزار خواهد شد.

کتاب‌خوان‌ها و دوست‌داران کتاب می‌توانند همزمان با برگزاری نمایشگاه حضوری از تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه با سر زدن به نمایشگاه مجازی از تخفیفات این نمایشگاه استفاده کنند و کتاب‌های مدنظرشان را سفارش دهند.

مراحل ثبت سفارش کتاب‌های نشر نوین در نمایشگاه مجازی کتاب

نشر نوین در نمایشگاه کتاب تهران
مرحله ۱: وارد وبسایت نمایشگاه مجازی به آدرس book.icfi.ir شوید و در سایت ثبت‌نام کنید.
نشر نوین توسعه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران
مرحله ۲: بعد از ثبت نام، با جستجوی «نوین توسعه» از میان لیست ناشران، «نشر نوین توسعه» را انتخاب کنید.
نشر نوین در نمایشگاه مجازی کتاب
مرحله ۳: کتاب‌های موردنظر خود را انتخاب و خرید خود را ثبت کنید.

مسابقه پرسش و پاسخ برای نشر نوینی‌ها

در کنار مسابقهٔ عکاسی غرفهٔ نشر نوین که به بازدیدکنندگان حضوری نمایشگاه اختصاص دارد، همهٔ نشر نوینی‌های عزیز می‌توانند با دنبال کردن اینستاگرام نشر نوین، در مسابقهٔ پرسش و پاسخ نمایشگاه کتاب شرکت کنند و از جوایز آن به قید قرعه بهره‌مند شوند.

سخن پایانی

در طول نمایشگاه کتاب تلاش کردیم در قالب ۸ روایت از تجربه‌ی نشر نوین در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۱ صحبت کنیم. اگر تمایل به خواندن روایت‌های نمایشگاه داشته باشید پیشنهاد ما برای شروع روایت اول نمایشگاه است.