هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص

هدایای تبلیغاتی، نماینده شرکت و برند شما هستند و البته همچنان بهترین روش تبلیغاتی در بین روش های موجود نیز می باشند. اگر می خواهید متمایز باشید و تاثیر مثبتی ایجاد کنید، بایستی سراغ هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص بروید! خلاقانه فکر کنید و هدایایی بدهید که دریافت کنندگانش را شاد و غافلگیر کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

یا فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید.

چه چیزی یک محصول تبلیغاتی را تبدیل به هدیه ای خلاقانه و خاص می کند؟ هر هدیه تبلیغاتی که بتواند کاری کند که دریافت کننده هدیه تان شگفت زده شود، هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص است. در ادامه برخی از محصولاتی که می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص، اهدا شوند معرفی می گردند.

تی شرت داخل قوطی

این هدیه تبلیغاتی شبیه آنچه به ظاهر و در نگاه اول دیده می شود نیست: این یک تی شرت داخل قوطی است که برند و لوگوی شما بر روی قوطی و تی شرت نقش بسته است.

صنایع دستی

صنایع دستی، یکی از زیباترین محصولاتی هستند که قابلیت انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص را دارا هستند. آنچه در مورد صنایع دستی به عنوان کالایی فرهنگی، بسیار به چشم می آید، بالا بودن ارزش معنوی آن فارغ از ارزش مادی است.

کتاب

می توان با مشخص کردن گروه هدف و دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، یک یا چند عنوان کتاب مناسب را به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص و مفید انتخاب کرد. کتاب،‌ هدیه ای شخصی و بسیار با ارزش است که می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید، زندگی افراد را تغییر دهد. به علاوه، آنچه در مورد کتاب مهم است، ارزش معنوی آن است نه قیمت روی جلد یا ارزش مادی آن. همچنین کتاب، ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند به صورت امانت دست به دست چرخیده و تبلیغ خوبی برای برند شما باشد.

موضوع کتاب های انتخابی می تواند بر اساس گروه هدف هدایای تبلیغاتی، متفاوت باشد، از جمله کتاب‌های مربوط به حوزه کسب و کار و مدیریت (به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی)، توسعه فردی، روانشناسی عمومی، رمان و هر چه دوست دارید. همچنین می توانید یک یادداشت تقدیم یا در مورد این‌که چرا این کتاب برای شما معنی‌دار است هم در آن بگنجانید.

همچنین با توجه به اینکه این روزها کتاب های صوتی نیز به وفور توسط افراد استفاده می شوند، شما می توانید از کتاب‌های صوتی (یا کارت‌های هدیه آن) به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص و مفید استفاده کنید.

ما در نشر نوین، با ترجمه و چاپ بهترین و پرفروش ترین کتاب های روز دنیا در زمینه های مدیریت، کسب و کار، روانشناسی عمومی، توسعه فردی، موفقیت و … این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانید با انتخاب مناسب ترین کتاب برای گروه هدف خود و اختصاصی سازی آن برای برندتان (مقدمه و تقدیم نامه کتاب از طرف و به نام شما، معرفی شرکت و محصولات شما در ابتدای کتاب، چاپ طرح و لوگوی شما بر روی جلد کتاب و کاور بسته های آن و …) بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید.

اشتراک مجله

با خرید اشتراک مجله ای کاربردی و با محتوای عالی، به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبین خود، در طول سال که بسته به نوع اشتراک می تواند هر ماه باشد، مخاطبین به یاد شما خواهند افتاد. نوع مجله، با توجه به گروه هدف هدایای تبلیغاتی، انتخاب می شود. به طور مثال اگر مخاطبین هدایای تبلیغاتی شما از رده مدیران و مدیران عامل هستند می توانید از مجلات مدیریتی به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی بهره ببرید. و یا برای مخاطبین عام تر، می توان از مجلاتی با محتوای عام تر استفاده کرد.

نشر نوین این افتخار را دارد که یکی از شاخص ترین محصولات آن، نسخه فارسی «مجله کسب و کار هاروارد» است. تاکنون 23 شماره از این مجله ارزشمند ترجمه و 13 شماره اولیه آن صرفا به صورت الکترونیکی و 10 شماره اخیر به صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر شده است. نسخه الکترونیکی، در اپلیکیشن اختصاصی «مجله هاروارد» عرضه می شود. اشتراک نسخه کاغذی مجله کسب وکار هاروارد می تواند بهترین هدیه برای مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان این حوزه باشد. با هدیه دادن اشتراک این محصول، می توانید به صورت ماهیانه و منظم به مخاطبین خود هدیه تبلیغاتی خاص بدهید.

یک لیوان شخصی با نام دریافت کننده هدیه تبلیغاتی نه نام شما

اگر بر روی لیوانی که هدیه می دهید نام یا لوگوی شرکت یا برندتان، نقش بسته باشد، احتمال عدم استفاده از آن وجود داشته و مطمئنا خیلی زود کنار گذاشته خواهد شد. اما اگر نام خود شخص بر روی لیوان نقش بسته باشد، ارزش معنوی خیلی بیشتری برای فرد پیدا کرده و به احتمال زیاد تبدیل به وسیله‌ ای می‌شود که استفاده‌ زیادی از آن می‌کند و هر زمان که آن را می‌بیند، به یاد می‌آورد که چه کسی این هدیه را به او داده است.

یک تراریوم برای دفتر کار

گل ها و گیاهان یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی و یکی از بهترین نمادها برای تشکر و قدردانی هستند ولی معمولا عمر نسبتا کمی دارند. ولی یک تراریوم عمر بسیار طولانی تری داشته و نمایی بسیار زیبا و جذاب به دفتر و محیط کار می دهند. این مورد حتما گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی نوروزی نیز می باشد.

لوازم جانبی الکترونیکی

امروزه و با همه گیر شدن استفاده از لوازم الکترونیک، لوازم جانبی الکترونیکی می توانند یک گزینه مناسب برای هدایای تبلیغاتی باشند. می توان از اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، فلش مموری، پاوربانک، هارد اکسترنال و … با طرحی جذاب، خلاقانه و خاص به عنوان لوازم جانبی مناسب برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی نام برد.

منابع: 1 و 2