در انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی، چه نکاتی را باید بدانیم و رعایت کنیم؟

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به هدایایی گفته می‌شود که برای مدیران، مخاطبین خاص، افراد با جایگاه ویژه یا کلیدی و ... در نظر گرفته می‌شود. هدایای تبلیغاتی مدیریتی بایستی از نظر کیفیت، ارزش مادی و به خصوص معنوی، ماندگاری، کاربرد و ... در سطح خوبی بوده و همچنین هدیه‌ای باارزش، خاص و مفید باشند تا به عنوان یک هدیه مناسب برای مدیران و مدیران عامل در نظر گرفته شوند. هدایای تبلیغاتی مدیریتی، یکی از بهترین شیوه‌ها برای تبلیغ مجموعه و برند بوده و به کمک آن می‌توان پتانسیل‌ها و توانایی‌های برند و سازمان خود را ارتقا داده و نقاط قوت خود را نشان داد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی مدیریتی مناسب

در انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی فاکتورهای مهم زیادی وجود دارند که بایستی مدنظر قرار گیرند. در این مقاله، چند فاکتور مهم به صورت خلاصه معرفی خواهند شد. سپس با توجه به فاکتورهای معرفی شده، یکی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی مدیریتی معرفی خواهد شد.

از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معیارهای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی
  • نوع هدایای تبلیغاتی که در نظر می‌گیریم به شدت به گروه هدف و دریافت کننده آنها وابسته است. تعداد، جنسیت، سن، سطح درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی، علایق و ... از جمله عواملی هستند که بایستی مورد توجه قرار گیرند.
  • مدیران و افرادی که طبقه اجتماعی بالایی دارند علاقه‌ای به استفاده از هدایایی که جنبه تبلیغاتی زیادی دارند یا نام و لوگوی شما در ابعاد بزرگ روی آن حک شده است، ندارند.
  • در نظر گرفتن موقعیت اهدای هدایای تبلیغاتی: بسته به موقعیت اهدا، نوع هدیه تبلیغاتی نیز می‌تواند تغییر کند. می‌توان برای هر موقعیت خاصی، مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب و اهدا کرد.
  • کیفیت، ماندگاری و دوام هدایای تبلیغاتی: محصولاتی که بی‌ارزش به نظر می‌رسند و یا کیفیت مناسبی نداشته و سریع خراب می‌شوند، گزینه خوبی برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی مدیریتی نیستند. همچنین ماندگاری و دوام پیام تبلیغ، به دوام هدیه تبلیغاتی وابسته است.
  • اگر ارزش مادی هدایای تبلیغاتی مدیریتی از حد مشخصی بیشتر باشد، الزاما حس گیرنده را خوب نخواهد کرد. در انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی بایستی بیشتر به جنبه معنوی هدیه توجه کرد و هدایایی را انتخاب کرد که جنبه معنوی بالاتری نسبت به ارزش مادی آن داشته باشند.
  • کاربرد هدایای تبلیغاتی: هر چه هدیه تبلیغاتی، کاربردی‌تر و متناسب با محیط کار باشد، احتمال نادیده شدن یا به دور انداخته شدن آن کمتر می‌شود. همچنین احتمال استفاده از این هدایای تبلیغاتی خاص و دیده شدنش بیشتر خواهد شد.
  • خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی: بسیاری از هدایای تبلیغاتی از جمله، خودکار، فلش، پاوربانک، جاسوئیچی، سررسید و ... در طی سالیان متمادی گذشته توسط بسیاری از شرکت‌ها هدیه داده شده‌اند و همچنان نیز هدیه داده می‌شوند. گاهی اوقات، افراد از چند جای مختلف سررسیدهای مختلف دریافت می‌کنند که باعث پایین آمدن شانس استفاده از هر کدام می‌شود. بنابراین هدیه‌ تبلیغاتی، هر چه خلاقانه‌تر باشد به یکتا بودن آن کمک کرده و احتمال دیده شدنش را چند برابر می‌کند. پس بایستی به دنبال انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه بود.
  • هدایایی که امکان دوباره هدیه داده شدن یا امانت داده شدن داشته باشند به هر چه بیشتر دیده شدن برند شما کمک خواهند کرد.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی مناسب می‌تواند سخت باشد، ولی با کمک گرفتن از تجربیات دیگران و افراد حرفه‌ای می‌توانید کار انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی را برای خودتان آسان کنید. با توجه به نکات گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که کتاب یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی است که می‌توان انتخاب کرد. خصوصا اگر در حال بررسی برای هدایای تبلیغاتی نوروزی خود هستید، با توجه به تعطیلات چند روزه، کتاب می تواند خیلی سریع مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتی که کتاب مناسبی انتخاب کرده باشید، اثربخشی و ماندگاری بی نظیری برای مخاطبتان و در نتیجه برند شما خواهد داشت.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های کتاب به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی خواهیم پرداخت.

کتاب، بهترین هدیه تبلیغاتی

طبق معیارها و نکات گفته شده برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی می‌توان گفت که کتاب، تمامی معیارهای مطلوب را دارا است. در زیر به بررسی این معیارها می‌پردازیم:

بررسی کتاب به عنوان بهترین بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی
  • گروه هدف و دریافت کننده هدیه تبلیغاتی: می‌توان با مشخص کردن گروه هدف و بر اساس آن، یک یا چند عنوان کتاب مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرد. همچنین با توجه به اینکه معمولا گروه هدف هدایای تبلیغاتی مدیریتی، افرادی تحصیل‌کرده و فرهیخته هستند، و این افراد قدر و ارزش کتاب خوب را می‌دانند می‌توان گفت که کتاب خوب، بهترین گزینه برای قرار گرفتن در سبد هدایای تبلیغاتی مدیران است.
  • موقعیت: هدیه کتاب در موقعیت‌هایی مثل سال نو یا نمایشگاه می‌تواند بی‌نظیر باشد.
  • کیفیت: با انتخاب کتاب‌هایی با محتوای عالی می‌توان هدیه تبلیغاتی باکیفیتی داشت.
  • ماندگاری: کتاب، هدیه‌ای است که می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و در مقایسه با هدایایی مثل سررسید که نهایتا (در خوشبینانه ترین حالت) یک سال عمر مفید دارند، هدیه مناسب‌تری از لحاظ ماندگاری به حساب می‌آید.
  • کاربرد: می‌توان برای گروه‌های هدف مختلف، کاربردی‌ترین کتاب‌ها را به عنوان هدیه انتخاب و اهدا کرد.
  • خلاقیت: کتاب در مقابل هدایای تبلیغاتی نظیر سررسید، خودکار، کیف و ... که هدایایی معمول به حساب می‌آیند، هدیه تبلیغاتی خلاقانه‌ای محسوب می‌شود. خصوصا اگر به صورت اختصاصی برای سازمان شما، تهیه شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

IMG_6630

بنابراین برای هدایای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی نوروزی سازمان‌ها و شرکت‌ها، کتاب بهترین گزینه است، چون:

    • برای تهیه هر سررسید، معادل یا بیش از چاپ یک کتاب، کاغذ مصرف می‌شود و برای تهیه کاغذ، درختان زیادی قطع می‌شوند.
    • از طرفی سررسید، در بهترین و ایده آل ترین حالت، یکسال عمر می‌کند و شاید حتی هرگز استفاده نشود (با توجه به اینکه معمولا هر فرد ممکن از چندین جا، سررسید هدیه میگیرد و نهایتا از یکی از آنها استفاده میکند!)
    • کتاب، دوره عمر ندارد و همیشه استفاده و بین افراد دست به دست می شود. در بهترین و قابل مشاهده‌ترین بخش از دفتر کار/ منزل فرد قرار می‌گیرد و ممکن است برای چندین نفر مفید باشد.
    • اگر کتاب به همراه معرفی شرکت و به صورت اختصاصی برای شما چاپ شده باشد، برند شما با حس مفید و اثربخش بودن کتاب، در ذهن مخاطب عجین می‌شود.
    • کتاب، یک هدیه ماندگار و یک تبلیغ اثربخش، متفاوت و فرهنگی است و وجهه فرهنگی-اجتماعی برند شما را تقویت می‌کند.

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نشر نوین

امکانات قابل ارائه برای رسیدن به مناسب‌ترین و بهترین هدیه تبلیغاتی ممکن برای مخاطب خاص شما:

درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل در ابتدای کتاب

معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب

راهکار هدیه کتاب سازمانی- هدایای تبلیغاتی

امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر بسته

طراحی بسته‌هایی زیبا و ماندگار

بازطراحی جلد کتاب و کاور بسته بر اساس نیاز شرکت یا سازمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه‌های طرح هدایای تبلیغاتی نوروز روی لینک زیر کلیک کنید:

اطلاعاتی درباره طرح کتاب به عنوان هدایای تبلیغاتی

83
نوع محصول
137
مشتی سازمانی
27400
پک هدیه
64500
کتاب و مجله

برخی از مشتریان هدایای سازمانی نشر نوین

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب کاربری من
0 موارد محصول