به دنبال هدایای تبلیغاتی مفید هستید؟ مفیدترین هدیه‌ای که می‌توان داد چیست؟ بهترین هدایای تبلیغاتی چه چیزی می‌تواند باشد؟ نظرتان در مورد هدیه‌ای تبلیغاتی که در آن چیز مفیدی برای دریافت کننده آن باشد که به درد کار و زندگی شخصی‌اش بخورد چیست؟

شاید این روزها انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کار سختی باشد. تنوع زیاد محصولات و پک های تبلیغاتی باعث سردرگمی افراد و مدیران در انتخاب هدایای تبلیغاتی می شود. ولی یک هدیه مناسب، هدیه ای است که اصطلاحا به درد دریافت کننده آن بخورد، از آن استفاده کند و چیزی داشته باشد که باعث شود او در دراز مدت شما را همیشه به یاد داشته باشد که با این توصیفات جزو هدایای تبلیغاتی مفید شما حساب خواهد شد. محصول یا کالایی که ماندگاری بالایی داشته باشد و یا حتی بتواند به طور مادام العمر همراه دریافت کننده آن باشد، بدون شک مناسب ترین گزینه برای هدیه دادن است. این همراهی مادام العمر لزوما به معنی همراهی فیزیکی نیست. شاید تنها محصولی که دارای این خصوصیات است، و می توان آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی اهدا کرد، کتاب باشد. اگر دریافت کننده هدیه تبلیغاتی ما مطلب مفیدی را از کتابی بیاموزد که تا سال ها در زندگی شخصی و کاری اش از آن استفاده کند، با هر بار استفاده از آن یا بازگو کردن آن برای سایرین به یاد آن کتاب و اهدا کننده آن می افتد. بنابراین کتاب یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مفید برند شما خواهد بود.

حال فرض کنید که چاپ کتاب مورد نظر شخصی سازی شده باشد. یعنی بتوانید در ابتدای کتاب و به عنوان مقدمه یا تقدیم نامه، متن مورد نظر خود را شامل معرفی شرکت یا برند خود یا دلیل معنی دار بودن این کتاب و اهدای آن را نیز بنویسید. و یا در پشت جلد کتاب طرح دلخواه و تبلیغاتی خود را چاپ کنید. همچنین کتاب یا کتاب های اهدایی شما در بسته بندی و پک های زیبا و ماندگاری که با طرح تبلیغاتی شما چاپ شده اند قرار بگیرند. به این ترتیب، هدیه تبلیغاتی شما، یک هدیه تبلیغاتی خاص بوده و اثربخشی بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد و تبدیل به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی خواهد شد.

می توان با مشخص کردن گروه هدف و دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، یک یا چند عنوان کتاب مناسب را به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص  و مفید انتخاب کرد. کتاب،‌ هدیه ای شخصی و بسیار با ارزش است که می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید، زندگی افراد را تغییر دهد. به علاوه، آنچه در مورد کتاب مهم است، ارزش معنوی آن است نه قیمت روی جلد یا ارزش مادی آن. همچنین کتاب، ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند به صورت امانت دست به دست چرخیده و تبلیغ خوبی برای برند شما باشد.

موضوع کتاب های انتخابی می تواند بر اساس گروه هدف هدایای تبلیغاتی، متفاوت باشد، از جمله کتاب‌های مربوط به حوزه کسب و کار و مدیریت (به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی)، توسعه فردی، روانشناسی عمومی، رمان و هر چه دوست دارید. همچنین می توانید یک یادداشت تقدیم یا در مورد این‌که چرا این کتاب برای شما معنی‌دار است هم در آن بگنجانید. با این تفاسیر، کتاب شخصی سازی شده می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی نوروزی نیز باشد.

همچنین با توجه به اینکه این روزها کتاب های صوتی نیز به وفور توسط افراد استفاده می شوند، شما می توانید از کتاب‌های صوتی (یا کارت‌های هدیه آن) به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص و مفید استفاده کنید.

ما در نشر نوین، با ترجمه و چاپ بهترین و پرفروش ترین کتاب های روز دنیا در زمینه های مدیریت، کسب و کار، روانشناسی عمومی، توسعه فردی، موفقیت و … این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانید با انتخاب مناسب ترین کتاب برای گروه هدف خود و اختصاصی سازی آن برای برندتان (مقدمه و تقدیم نامه کتاب از طرف و به نام شما، معرفی شرکت و محصولات شما در ابتدای کتاب، چاپ طرح و لوگوی شما بر روی جلد کتاب و کاور بسته های آن و …) بهترین هدایای تبلیغاتی مفید را داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

با خرید اشتراک مجله ای کاربردی و با محتوای عالی، به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبین خود، در طول سال که بسته به نوع اشتراک می تواند هر ماه باشد، مخاطبین به یاد شما خواهند افتاد. نوع مجله، با توجه به گروه هدف هدایای تبلیغاتی، انتخاب می شود. به طور مثال اگر مخاطبین هدایای تبلیغاتی شما از رده مدیران و مدیران عامل هستند می توانید از مجلات مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی مفید بهره ببرید. و یا برای مخاطبین عام تر، می توان از مجلاتی با محتوای عام تر استفاده کرد.

نشر نوین این افتخار را دارد که یکی از شاخص ترین محصولات آن، نسخه فارسی «مجله کسب و کار هاروارد» است. تاکنون 23 شماره از این مجله ارزشمند ترجمه و 13 شماره اولیه آن صرفا به صورت الکترونیکی و 10 شماره اخیر به صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر شده است. نسخه الکترونیکی، در اپلیکیشن اختصاصی «مجله هاروارد» عرضه می شود. اشتراک نسخه کاغذی مجله کسب وکار هاروارد می تواند بهترین هدیه برای مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان این حوزه باشد. با هدیه دادن اشتراک این محصول، می توانید به صورت ماهیانه و منظم به مخاطبین خود هدیه تبلیغاتی مفید بدهید.

امکانات قابل ارائه برای رسیدن به مناسب‌ترین و بهترین هدیه تبلیغاتی ممکن برای مخاطب خاص شما:

درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل در ابتدای کتاب

معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب

امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر بسته

طراحی بسته‌هایی زیبا و ماندگار

بازطراحی جلد کتاب و کاور بسته بر اساس نیاز شرکت یا سازمان

اطلاعاتی درباره طرح کتاب به عنوان هدایای تبلیغاتی

83

نوع محصول

137

مشتری سازمانی

27400

پک هدیه

64500

جلد کتاب و مجله

برخی از مشتریان این طرح