هدایای تبلیغاتی نوروزی

نکاتی که بایستی در مورد انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نوروزی (نوروز 98) بدانیم…

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 

یا فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید.

امسال هدایای تبلیغاتی تکراری را فراموش کرده و هدیه ای برای مخاطبانتان بفرستید که عاشقش شوند. همواره انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی چالش برانگیز بوده است. چه خواهان ارسال یک هدیه‌ رایگان یا ارزان باشید، یا بودجه‌ای برای خرید هدایای تبلیغاتی کنار گذاشته باشید، در ادامه چند پیشنهاد برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی برای مخاطبان و مشتریان ارائه می‌شوند که کارتان را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی بسیار ساده‌تر خواهند کرد:

یک لیوان شخصی با نام دریافت کننده هدیه تبلیغاتی

چرا به جای نام خودمان نام دریافت کننده هدیه را بنویسیم؟ دیل کارنگی می‌گوید «به یاد داشته باشید که نام انسان برای خودش شیرین‌ترین و مهم‌ترین صدا در هر زبانی است.»

یک لیوان با نام خودتان یا لوگوی شرکت یا برندتان، مطمئنا خیلی زود کنار گذاشته خواهد شد. اما اگر نام خود شخص بر روی لیوان نقش بسته باشد، ارزش خیلی بیشتری برایش پیدا کرده و به احتمال زیاد تبدیل به وسیله‌ ای می‌شود که استفاده‌ زیادی از آن می‌کند و هر زمان که آن را می‌بیند، به یاد می‌آورد که چه کسی این هدیه را به او داده است.

کتاب

می توان با مشخص کردن گروه هدف و دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، یک یا چند عنوان کتاب مناسب را به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروزی انتخاب کرد. کتاب،‌ هدیه ای شخصی و بسیار با ارزش است که می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید، زندگی افراد را تغییر دهد. به علاوه، آنچه در مورد کتاب مهم است، ارزش معنوی آن است نه قیمت روی جلد یا ارزش مادی آن. همچنین کتاب، ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند به صورت امانت دست به دست چرخیده و تبلیغ خوبی برای برند شما باشد (خصوصا اگر کتاب بصورت اختصاصی برای برند و شرکت شما طراحی و چاپ شده باشد).

موضوع کتاب های انتخابی می تواند بر اساس گروه هدف هدایای تبلیغاتی، متفاوت باشد، از جمله کتاب‌های مربوط به حوزه کسب و کار و مدیریت، توسعه فردی، روانشناسی عمومی، رمان و هر چه دوست دارید. همچنین می توانید یک یادداشت تقدیم یا در مورد این‌که چرا این کتاب برای شما معنی‌دار است هم در آن بگنجانید.

همچنین با توجه به اینکه این روزها کتاب های صوتی نیز به وفور توسط افراد استفاده می شوند، شما می توانید از کتاب‌های صوتی (یا کارت‌های هدیه آن) به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص برای نوروز استفاده کنید.

ما در نشر نوین، با ترجمه و چاپ بهترین و پرفروش ترین کتاب های روز دنیا در زمینه های مدیریت، کسب و کار، روانشناسی عمومی، توسعه فردی، موفقیت و … این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانید با انتخاب مناسب ترین کتاب برای گروه هدف خود و اختصاصی سازی آن برای برندتان (مقدمه و تقدیم نامه کتاب از طرف و به نام شما، معرفی شرکت و محصولات شما در ابتدای کتاب، چاپ طرح و لوگوی شما بر روی جلد کتاب و کاور بسته های آن و …) بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص را برای نوروز داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

اشتراک مجله

با خرید اشتراک مجله ای کاربردی و با محتوای عالی، به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبین خود، در طول سال که بسته به نوع اشتراک می تواند هر ماه باشد، مخاطبین به یاد شما خواهند افتاد. نوع مجله، با توجه به گروه هدف هدایای تبلیغاتی نوروزی، انتخاب می شود. به طور مثال اگر مخاطبین هدایای تبلیغاتی شما از رده مدیران و مدیران عامل هستند می توانید از مجلات مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بهره ببرید. و یا برای مخاطبین عام تر، می توان از مجلاتی با محتوای عام تر استفاده کرد.

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی، به طور خاص، مجله کسب و کار هاروارد را توصیه می کنیم که توسط نشر نوین به فارسی منتشر می شود و یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه شما برای عید نوروز و در طول سال خواهد بود.

نشر نوین این افتخار را دارد که یکی از شاخص ترین محصولات آن، نسخه فارسی «مجله کسب و کار هاروارد» است. تاکنون 23 شماره از این مجله ارزشمند ترجمه و 13 شماره اولیه آن صرفا به صورت الکترونیکی و 10 شماره اخیر به صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر شده است. نسخه الکترونیکی، در اپلیکیشن اختصاصی «مجله هاروارد» عرضه می شود. اشتراک نسخه کاغذی مجله کسب وکار هاروارد می تواند بهترین هدیه برای مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان این حوزه باشد. با هدیه دادن اشتراک این محصول، می توانید به صورت ماهیانه و منظم به مخاطبین خود هدیه تبلیغاتی خاص بدهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

یک تراریوم برای دفتر کار

گل ها و گیاهان یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی و یکی از بهترین نمادها برای تشکر و قدردانی هستند ولی معمولا عمر نسبتا کمی دارند. ولی یک تراریوم عمر بسیار طولانی تری داشته و نمایی بسیار زیبا و جذاب به دفتر و محیط کار می دهند.

یک یادداشت دست نویس

گران قیمت بودن هدیه، لزوما حس خوبی را به گیرنده آن انتقال نمی دهد. پک هدایای تبلیغاتی نباید لزوما گران‌قیمت باشد و یک یادداشت دست نویس صادقانه که برای قدردانی یا یادآوری نوشته شده است می تواند به اندازه‌ی یک هدیه‌ی گران‌قیمت (اگر نگوییم بیشتر) تاثیر داشته باشد.