هدایای تبلیغاتی مدیریتی به دلیل نوع روابط بین دو طرف، اهداف تبلیغاتی و اثرگذاری هدیه، حفظ شأن گیرنده و ایجاد ارزش برای سازمانی که اقدام به هدیه دادن میکند، باید از ویژگیهای خاصی برخوردار باشند.
از هدایای روتین سازمانی فاصله بگیرید و هدیۀ خاص خود را تهیه کنید. استفاده از هدایای روتین سازمانی میزان اثرگذاری هدیه را کاهش میدهد. بهعلاوه هدایایی چون سررسید، پکهای دمنوش و خوراکی و امثال آن ماندگاری ندارند.
کتاب هدیهای رسمی است که برای هر نوع رابطهای بهویژه روابط کاری مناسب است. همچنین کتاب اثرگذاری و ماندگاری بالایی در ذهن گیرنده هدیه یا همان خواننده ایجاد میکند. دیگر ویژگی منحصربهفرد کتاب کاربردی و مفید بودن آن است. اما بهترین کتاب برای هدیه به مدیران چه کتابی است؟
کتاب، هدیهای تا همیشه ماندگار
هدیه دادن کتاب شخصیت برند شما را در ذهن گیرنده هدیه ارتقا میبخشد، ماندگاری اثر هدیه را افزایش میدهد، اهداف تبلیغاتی را بیشتر از هر هدیهای برآورده میکند و ارزش معنوی بالایی دارد.
اینها تنها بخشی از آن چیزیاست که با هدیه دادن کتاب بهعنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی بهدست میآورید. در کنار تمام این موارد استفاده از کتاب برای هدیه دادن به مدیران سازمانها، انتخابی هوشمندانه است.
شما با چه هدفی به مدیران سازمانها هدیه میدهید؟ اکثر هدایایی که به مدیران ارسال میشوند با اهداف تبلیغاتی تدارک دیده شدهاند. ایجاد ارتباط میان مدیران و سازمانها و یا تحکیم آن، افزایش روابط کاری و بهبود شبکههای همکاری از جمله این اهداف است. کتاب با اثرگذاری ذهنی بالا، ماندگاری بلندمدت و ارزش معنوی خاص خود تمام اهداف فوق را پوشش میدهد.
شما با هدیه دادن کتاب به مدیران، اثری از برند خود را روی میز یا قفسه کتابخانه فرد برجای میگذارید و همواره در معرض دید او هستید.
چرا از کتاب برای هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟
هدیه دادن کتاب صرفاً اهدای یک کتاب نیست؛ بلکه هدیه دادنِ طرز تفکر، اندیشه، دانش و تجربه نهفته در آن کتاب است.
کتابها در ذهن ماندگار میشوند.
کتابها تاریخ انقضا ندارند.
کتابها اندیشه هدیه میدهند.
کتابها هدایایی خاص هستند.
کتابها بهواقع اثرگذار هستند.
هدایای تبلیغاتی مدیریتی نشر نوین
پکیجهای هدیه تبلیغاتی نشر نوین دارای ویژگیهای خاص و منحصربهفردی است که اثرگذاری هدیه را چندبرابر میکند. از جمله این ویژگیها میتوان به امکان شخصیسازی بستهبندی، طراحی جلد ویژه سازمان شما، درج لوگو، یادداشت مدیرعامل و مقدمه معرفی شرکت و محصولات شما، طراحی جلد دوم اختصاصی و شیک و ... اشاره کرد.
پیشنهادهایی برای مدیران
مدیران جزء دستههایی خاص از افرادی هستند که میشناسیم. آنها عموماً دانش و تجربه زیادی دارند و سعی میکنند همواره بهروز باشند تا از بحرانها و چالشهای کسب و کار بهخوبی عبور کرده و سربلند بیرون بیایند.
در این میان آنها به استفاده از تجربیات مدیران دیگر سازمانها در سطح ملی و جهانی نیز علاقهمندند. اما چنین اطلاعاتی را چگونه میتوانند کسب کنند؟
درست است؛ کتابها منبع تجربیات، اطلاعات، آزمون و خطاها و بایدها و نبایدهایی هستند که مدیران ورهبران سراسر جهان تجربه و آن را به دیگران منتقل کردهاند.
در اینجا برخی از کتابهای پرفروش و برتر جهان که سراسر اطلاعات و تجربه مدیران سازمانهای بزرگ است را خواهید دید:
پیشنهادهای مدیریت و رهبری
۱) مدیران بزرگ بهدنیا نمیآیند، ساخته میشوند.
جولی ژو، در این کتاب روشهایی برای مدیر بهتری شدن و شناخت ابعاد مدیریت ارائه میدهد. با مطالعه این کتاب مدیران تفاوت مدیریت و رهبری را میشناسند، با ویژگیهای یک مدیر خوب آشنا میشوند و راه پیشرفت در مدیریت را براساس تجربیات مدیران بزرگ جهان مییابند.
۲) هرگز سازش نکنید
کریس واس در این کتاب روشها و نحوه مذاکره بدون تحمل هیچ آسیبی را برای به رسیدن به خواستهها آموزش میدهد. در این کتاب اصول مذاکره براساس تجربیات و روشهای علمی بیان میشود. این کتاب برای مدیرانی که علاقهمند به دستیابی به اهداف خود در کذاکرات مهم کاری هستند بسیار کارساز است.
پیشنهادهای کسب و کاری
۱) نامههای بیزوس
استیو اندرسون در این کتاب تمام اصول و روشهای رهبری و مدیریت کسب و کار بزرگ آمازون توسط جف بیزوس را گنجانده است. وی این اصول را با بررسی و کنکاش ۱۴ نامهای که بیزوس طی چندین سال به سرمایهگذاران آمازون ارسال کرده، استخراج نموده است. مدیرانی که این کتاب را بخوانند میتوانند کسب و کار خود را به سبک آمازون رشد دهند.
۲) سرمایهگذاری خطرپذیر
اسکات کوپر در این کتاب مفهوم سرمایهگذاری خطرپذیر و عملکرد آن در اکوسیستم استارتاپی را تشریح کرده است. مدیرانی که این کتاب را میخوانند از دوره عمر استارتاپهای با سرمایه خطرپذیر، تصمیمگیری vcها راجع به سرمایهگذاری در موقعیتهای مختلف، چگونگی ارائه به سرمایهگذار، جزئیات مالی و قانونی این فرآیند و همچنین بازیگران کلیدی صنعت در سطح جهانی آگاه خواهند شد.
پیشنهادهای توسعه فردی و موفقیت
۱) دوباره فکر کن
آدام گرانت نویسنده و روانشناس معروف، در این کتاب که یکی از پروفروشترین و معروفترین کتابهایش است، روشهایی برای افزایش توانایی تجدیدنظر، فکرکردن دوباره و فراموش کردن آموختههای پیشین را مبتنی بر علم ارائه میدهد.
۲) تفکر نامطمئن
تفکر نامطمئن کتابی است برای درک نقش شانس و مهارت در نتایج تصمیمات، کنار آمدن با عدم قطعیت و در نتیجه اتخاذ بهترین تصمیمات در زندگی شخصی و کاری. مدیران با مطالعه این کتاب و استفاده از تکنیکهای آن قطعاً تصمیمات بهتر و موثرتری اتخاذ خواهند کرد.
در صورت نیاز به مشاوره در انتخاب بهترین کتاب برای هدیه به مدیران و یا سفارش پکهای تبلیغاتی مدیریتی با شماره زیر در ارتباط باشید: