مناسبت‌ها یکی یکی از راه می‌رسند و هر کسب‌وکاری باید در مورد هدایای سازمانی تصمیم بگیرد. «هدیه دادن»، «چه چیزی و به چه کسی هدیه دادن» و حتی «هدیه ندادن»، همگی تصمیمات دشواری هستند که لازم است حداقل یک‌بار به آن فکر کرد.

ما هم مثل شما در مناسبت‌های مختلف با این سؤالات مواجه هستیم. چه برای خودمان، چه برای سازمان‌هایی که از ما مشاوره دریافت می‌کنند.

و از آنجایی که دست‌های ما پر از کتاب است، قرار است در ادامه یک بررسی همه جانبه در مورد «کتاب هدیه دادن» داشته باشیم. و امیدواریم در انتها به شما کمک کنیم که راحت‌تر در این مورد تصمیم‌گیری کنید.

همچنین قصد نداریم به مزیت‌های هدایای سازمانی بپردازیم زیرا باور داریم همهٔ به خوبی در این مورد آگاه هستیم. البته شما که اکنون در این صفحه حضور دارید، دوست ارزشمند ما هستید. زیرا در حال تصمیم‌گیری برای داشتن انتخابی متفاوت از اکثریت جامعه هستید و این نشانه‌ای بسیار ارزشمند برای ماست.

 

کتاب؛ یک هدیه سازمانی چندپتانسیلی

بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد، کتاب‌ها هدایای بسیار انعطاف‌‌پذیر و چند پتانسیلی هستند. اجازه دهید از منظر دغدغه‌های شما به این موضوع بپردازیم.

۱. بُعد مالی یک هدیه

ماهیت و ارزش کتاب به گونه‌ای است که می‌توانید آن را به تنهایی و به همان شکلی که هست، هدیه دهید. همچنین اگر بخواهید هدیه‌تان نفیس‌تر باشد، می‌توانید آن را به صورت «پکیج» هدیه دهید و یا با سفارش «جلد سخت» کتاب مدنظرتان، آن را به هدیه‌ای ویژه‌تر تبدیل کنید.

شما می‌توانید توضیحات لازم برای بسته‌بندی مدنظرتان، تعداد کتاب‌ها، محدوده‌ٔ بودجه و مشخصات هدیه گیرنده را در اختیار ما بگذارید تا همکارانمان با توجه به منابع موجود و تجربیات گذشته، در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

۲. جایگاه شما در ذهن هدیه گیرنده

هر هدیه‌ای حاوی پیام شما به مخاطبتان است. نوع هدیه می‌تواند هم ارزش‌ها و جایگاه مخاطبتان را مشخص کند، هم جایگاه شما را.

با هدیه دادن کتاب، مخاطب خود را در سفری ذهنی به دنیای متفاوتی دعوت می‌کنید؛ حتی اگر او فرد کتابخوانی نباشد، کتاب را ورق خواهد زد و نام آن کتاب را با نام شما در ذهن خود گره خواهد زد.

۳.  شخصی سازی یک هدیه

از آنجایی که دغدغه‌ی شخصی سازی هدایا را به خوبی درک می‌کنیم، چند گزینه برای این کار ارائه داده‌ایم:

  • بازطراحی جلد کتاب‌ها با توجه به نیاز سازمان
  • درج لوگوی سازمان روی جلد
  • درج یادداشت مدیرعامل، معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب
  • بسته‌بندی و پکیج به صورت سفارشی‌سازی شده
  • عدم درج قیمت

البته لازم به ذکر است که اقدامات مرتبط با تغییرات کتاب برای سفارش‌های محدود امکان‌پذیر نیست و نیاز است سفارش شما بیش از ۳۰۰ جلد کتاب باشد.

۴. انتخاب خودِ کتاب یا کتاب‌ها

احتمالاً قبل از مطالعه‌ٔ این مطلب با خودتان فکر کرده‌اید که از بین صدها عنوان، چگونه می‌توانید مناسب‌ترین کتاب را انتخاب کنید. چنانچه در نشر نوین بتوانیم در این مورد به شما کمک کنیم، باعث خرسندی ماست.

کافی‌ست با شماره‌ی 021-86120652 تماس بگیرید و ما هم مشتاقانه همراهیتان کنیم.

در مجموع برای انتخاب کتاب مناسب بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • درون سازمانی یا برون سازمانی بودن هدیه
  • عنوان و جایگاه شغلی شخص / اشخاص هدیه گیرنده
  • تعداد افراد هدیه گیرنده
  • بارزترین ویژگی‌های شخص / اشخاص هدیه گیرنده
  • زمان‌بندی‌ها
 
نکته مهم: کافی‌ست برای هدیه سازمانی خود تصمیم بگیرید که کتاب هدیه دهید. بعد از این تصمیم می‌توانید با ما تماس بگیرد و نیازها و چالش‌های خودتان را مطرح کنید. در ادامه همکارانمان شما را راهنمایی خواهند کرد تا به صورت سفارشی‌سازی شده، کتاب‌های خود را سفارش دهید.

اهدای کتاب، تنها اهدای یک هدیه ساده نیست؛ بلکه اهدای یک طرز فکر، اندیشه و دنیای جدید است.

چرا کتاب جزء هدایای تبلیغاتی خاص است؟

با وجود اینکه در سال‌های اخیر مؤسسات خوش‌نام بسیاری کتاب را در سبد هدایای سازمانی خود قرار داده‌اند، اما همچنان کتاب یک هدیه‌ٔ تبلیغاتی خاصی است. البته همین موضوع باعث می‌شود تا همچنان کتاب یک هدیه‌ٔ سازمانی خلاقانه، هیجان‌انگیز و متفاوت باشد. به ویژه در عصر کنونی که هر سازمان پیشرویی از اهمیت مهارت‌های نرم و مهارت‌های سخت آگاه است.

همینطور نیروهای انسانی در سازمان‌ها نیز اهمیت این مهارت‌ها را به خوبی درک می‌کنند و برای سازمانی که کتاب هدیه می‌دهد، ارزش ویژه‌ای قايل هستند.

⇓ دسته‌بندی کتاب‌های نشر نوین برای هدایای سازمانی ⇓

 

پیشنهادهای مدیریت و رهبری

کتاب‌های مدیریت و رهبری انتخابی مناسب برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی هستند؛ برای مدیران و رهبرانی که دوست دارند از چند و چون مدیریت و رهبری سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ جهان سر در بیاورند و تکنیک‌های آن‌ها را در سازمان خود اجرا کنند.

 
 

پیشنهادهای توسعه فردی و موفقیت

مجموعه کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت از جمله برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های این حوزه‌ها در سراسر جهان هستند که می‌توان آن‌ها را به هر فردی که علاقه‌مند به هر روز بهتر شدن و تشنه موفقیت است، هدیه داد.

دانلود کاتالوگ برترین کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت

 

پیشنهادهای کسب و کاری

در این مجموعه پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه کسب و کار در سطح جهانی گنجانده شده‌اند. این کتاب‌ها را به تمام افرادی که کسب و کار خودشان را دارند و یا دوست دارند در آینده کسب و کار خود را راه بیاندازند هدیه دهید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ زیر در تماس باشید:

021-86120652

جهت برآورد قیمت هدایای سازمانی نشر نوین با توجه به ویژگی‌های مدنظرتان، وارد لینک زیر شوید:

سوالات پرتکرار


 

آیا تعداد سفارش کتاب در قیمت‌گذاری آن تاثیر‌گذار است؟

بله، براساس حجم سفارش و ویژگی‌های پکیج هدیه، قیمت‌گذاری پکیج‌های هدایای تبلیغاتی تغییر می‌کند. هرچه تعداد سفارش بالاتر باشد، تخفیف بیشتر بوده و امکان طراحی و شخصی‌سازی نیز افزایش می‌یابد.

 

آیا برای طراحی جلد، تهیه کاور دوم و باکس هدیه برای هدایای تبلیغاتی شرایط خاصی وجود دارد؟

بله، بسته به حجم سفارش امکان بازطراحی جلد، افزودن لوگوی سازمانی، افزودن یادداشت مدیرعامل یا مقدمه، تهیه باکس‌های هدیه و … وجود دارد.

 

آیا امکان انتخاب کتاب‌های متنوع در بسته‌های هدیه کتاب وجود دارد؟

بله، پکیج‌های هدایای تبلیغاتی به انتخاب و سفارش مشتری تهیه می‌شوند. به‌علاوه مشاوران نشر نوین برای انتخاب کتاب‌های مناسب شما را در طول فرآیند راهنمایی خواهند کرد.

برخی از سازمان‌های فرهیخته‌ای که کتاب هدیه داده‌اند: