کتاب، بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی، هدیه‌ای اثربخش و مقرون به صرفه، به شرط آنکه هدیه‌ی مناسب و هوشمندانه انتخاب شود.

اثرگذاری هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

پیشنهاد ویژه نشر نوین

با توجه به جامعه هدف هدایای تبلیغاتی، به ویژه هدایای نوروزی، ۳ پکیج زیر پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید هدایای خود را از بین پکیج‌های زیر انتخاب کنید و یا پکیج اختصاصی خود را طراحی نمایید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید کتاب مورد نظر خود را به صورت جداگانه تهیه نمایید. جهت مشاهده و دانلود پکیج‌ها کافیست بر روی دکمه‌های زیر کلیک نمایید:

↓جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

همانطور که اشاره شد کتاب بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی و هدیه نوروزی سازمان‌ها و شرکت‌ها است، چون:

  • برای تهیه هر سررسید، معادل یا بیش از چاپ یک کتاب، کاغذ مصرف می‌شود و برای تهیه کاغذ، درختان زیادی قطع می‌شوند.
  • از طرفی سررسید، در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت، یکسال عمر می‌کند و شاید حتی هرگز استفاده نشود (با توجه به اینکه معمولا هر فرد ممکن از چندین جا، سررسید هدیه میگیرد و نهایتا از یکی از آنها استفاده میکند!)
  • کتاب، دوره عمر ندارد و همیشه استفاده و بین افراد دست به دست می شود. در بهترین و قابل مشاهده‌ترین بخش از دفتر کار/ منزل فرد قرار می‌گیرد و ممکن است برای چندین نفر مفید باشد.
  • اگر کتاب به همراه معرفی شرکت و به صورت اختصاصی برای شما چاپ شده باشد، برند شما با حس مفید و اثربخش بودن کتاب، در ذهن مخاطب عجین می‌شود.
  • کتاب، یک هدیه ماندگار و یک تبلیغ اثربخش، متفاوت و فرهنگی است و وجهه فرهنگی-اجتماعی برند شما را تقویت می‌کند.

پس با هدیه دادن کتاب به عنوان هدایای تبلیغاتی، به فرهنگ کتابخوانی و تعالی جامعه‌مان کمک کنیم.

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نشر نوین

  • درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل مجموعه در ابتدای کتاب
  • معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب
  • امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر بسته
  • طراحی بسته‌های زیبا و ماندگار
  • بازطراحی جلد کتاب و کاور بسته بر اساس نیاز شما

اطلاعات تکمیلی درباره طرح کتاب به عنوان هدایای تبلیغاتی

83
نوع محصول
137
مشتی سازمانی
27400
پک هدیه
64500
کتاب و مجله

برخی از مشتریان هدایای سازمانی نشر نوین

دانستنی‌های بیشتر در خصوص هدایای تبلیغاتی

تعریف هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی، آیتم‌هایی هستند که قابل اهدا بوده و می‌توانند مشتریان و مراجعه‌کنندگان آینده شما را جذب برندتان کنند. هدایایی که حامل برند شما هستند و در دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرند یا در جای مناسبی قرار گرفته و همیشه در دید هستند، حسی خوب و اثرگذار از برند شما ایجاد می‌کنند.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

می‌خواهید برای معرفی شرکت و محصولات‌تان هدایای تبلیغاتی خاص تدارک ببینید، چه چیزهایی را می‌توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید؟ بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟ زمانی که بحث انتخاب هدایای تبلیغاتی پیش می‌آید، فاکتورهای زیادی درگیر می‌شوند و برخی اوقات، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب، سخت می‌شود. در این بخش در مورد نکاتی حرف خواهیم زد که به شما کمک می‌کنند تا بهترین هدایای تبلیغاتی را برای شرکت خود انتخاب کنید. این نکات، کارتان را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار ساده‌تر خواهند کرد.

گروه هدف هدایای تبلیغاتی
  • گروه هدف و دریافت کننده هدیه تبلیغاتی: می‌توان با مشخص کردن گروه هدف و بر اساس آن، یک یا چند عنوان کتاب مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرد. همچنین با توجه به اینکه معمولا گروه هدف هدایای تبلیغاتی مدیریتی، افرادی تحصیل‌کرده و فرهیخته هستند، و این افراد قدر و ارزش کتاب خوب را می‌دانند می‌توان گفت که کتاب خوب، بهترین گزینه برای قرار گرفتن در سبد هدایای تبلیغاتی مدیران است.
  • موقعیت: هدیه کتاب در موقعیت‌هایی مثل سال نو یا نمایشگاه می‌تواند بی‌نظیر باشد.
  • کیفیت: با انتخاب کتاب‌هایی با محتوای عالی می‌توان هدیه تبلیغاتی باکیفیتی داشت.
  • ماندگاری: کتاب، هدیه‌ای است که می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و در مقایسه با هدایایی مثل سررسید که نهایتا (در خوشبینانه ترین حالت) یک سال عمر مفید دارند، هدیه مناسب‌تری از لحاظ ماندگاری به حساب می‌آید.
  • کاربرد: می‌توان برای گروه‌های هدف مختلف، کاربردی‌ترین کتاب‌ها را به عنوان هدیه انتخاب و اهدا کرد.
  • خلاقیت: کتاب در مقابل هدایای تبلیغاتی نظیر سررسید، خودکار، کیف و … که هدایایی معمول به حساب می‌آیند، هدیه تبلیغاتی خلاقانه‌ای محسوب می‌شود. خصوصا اگر به صورت اختصاصی برای سازمان شما، تهیه شده باشد.
دریافت‌کننده هدایای تبلیغاتی

یکی از اصول هر عمل بازاریابی، شناخت و فهم مشتری و طرف مقابل است. باید بدانید که طرف مقابلتان زن است یا مرد، و همچنین در مورد سن، درآمد، علایق، شغل، صنعت، کسب‌وکار، و حتی میزان توانایی خرید از فروشنده‌ای مثل شما، اطلاعات داشته باشید. تمامی این موارد می‌توانند انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی توسط شما را تحت تاثیر قرار دهند.

موقعیت اهدای هدایای تبلیغاتی

به فکر این باشید که هدایای تبلیغاتی شما قرار است در چه موقعیتی اهدا شوند و در ادامه به این فکر کنید که کدام هدیه تبلیغاتی برای موقعیت مورد نظر، مناسب است. به عنوان مثال، برای همایش‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی، کیف می‌تواند یک هدیه عالی باشد. مشتریان شما می‌توانند بروشورها، برگه‌ها و سایر هدایای تبلیغاتی خود را درون آن قرار داده و حمل کنند. همچنین، کیف، هدیه‌ای است که مخاطبین، گرفته و استفاده می‌کنند و برند شما می‌تواند در همه جای نمایشگاه دیده شود.

کیفیت، ماندگاری و دوام هدایای تبلیغاتی

هدیه دادن محصولات ارزان و هدایای تبلیغاتی ارزان، به خودی خود مشکلی ندارد، ولی از محصولاتی که بی‌ارزش به نظر می‌رسند یا سریع خراب می‌شوند دوری کنید.

همچنین می‌خواهید پیام تبلیغتان تا چه حد ماندگاری و دوام داشته باشد؟ ایده هدایای تبلیغاتی مثل کتاب می‌تواند چندین سال با مشتری‌تان همراه باشد. از سوی دیگر، هدیه‌ای که بتواند روی میز مخاطبتان برای خود جایی باز کند، می‌تواند دائما او را به یاد محصولات و خدمات شما بیاندازد. هدف از هدایای تبلیغاتی خلاقانه این است که شرکت یا محصول‌تان همیشه در یاد مشتری بماند که شانس شما را برای تماس یا فروش در زمان مناسب بیشتر خواهد کرد.

کاربرد هدایای تبلیغاتی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه شرکت‌ها در انتخاب هدایای تبلیغاتی، ترس از به دور انداخته شدن هدیه است. به این دلیل است که بایستی هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید که کاربردی باشند و به درد مخاطبین‌تان بخورند. مانند کیف در نمایشگاه، تی‌شرت در رویداد ورزشی یا فلش مموری برای مشتریان نرم‌افزاری. هدایای تبلیغاتی اگر کاربردی نباشند، هرچقدر هم که زیبا، امروزی، جالب و حتی نفیس باشند، به دور انداخته خواهند شد.

زمان

نکته‌ای که معمولا در انتخاب هدایای تبلیغاتی، مد نظر قرار نمی‌گیرد، زمان‌سنجی در انتخاب و سفارش این هدیه هاست. با اینکه برخی از هدایا در کمتر از یک هفته قابل سفارش و دسترسی هستند ولی اکثر هدایای تبلیغاتی برای آماده شدن به بیش از یک یا دو هفته زمان و یا حتی بیشتر نیاز دارند. اگر می‌خواهید آزادی عمل بیشتری در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای جلسات، کمپین‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و یا معرفی شرکت و محصولات خود داشته باشید، زمان را نیز در نظر بگیرید.

تعداد هدایای تبلیغاتی

هزینه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی خود می‌پردازید به طور مستقیم به تعداد آنها بستگی دارد. برخی از شرکت‌ها برای برخی محصولات تبلیغی خود، عددی را به عنوان حداقل تعداد سفارش در نظر می‌گیرند که شما نمی‌توانید برای عددی کمتر از آن سفارشی را ثبت کنید. همچنین سفارش‌هایی با تعداد زیاد، می‌توانند شامل تخفیف‌های خوبی شوند.

خلاقیت

نیازی نیست که از آخرین مد روز پیروی کنید، اما انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند به شما در رسیدن به هدف تبلیغاتی‌تان کمک کند.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب می‌تواند سخت باشد، ولی با کمک گرفتن از تجربیات دیگران و افراد حرفه‌ای می‌توانید کار انتخاب هدایای تبلیغاتی را برای خودتان آسان کنید. با توجه به نکات گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که کتاب یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توان انتخاب کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های کتاب به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

↓جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب کاربری من
0 موارد محصول