دوست و همراه عزیز
رونمایی آنلاین کتاب «دوباره فکر کن» در ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به اتمام رسیده است. شما می‌تونید برای خرید کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا برای خرید آنلاین روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کتاب دوباره فکر کن (نویسنده: آدام گرانت)

***

این روزها بیشتر از همیشه از کرونا می‌شنویم. به نظر می‌رسد برای مواجهه با این پدیده، چاره‌ای نداریم جز اینکه به ابزارهای جدید متوسل شده و شیوه انجام کارها را تغییر بدهیم؛ بیشتر از قبل لوازم روزمره خانه را آنلاین تهیه کنیم، کارهای بانکی‌مان را آنلاین انجام داده و دوستان‌مان را آنلاین ببینیم. و حالا، کتابهای جدید را آنلاین رونمایی کنیم.

انتشار جدیدترین کتاب آدام گرانت با نام «دوباره فکر کن» دلیلی بود تا تلاش کنیم جو مراسم رونمایی در کتابفروشی‌ها را تا حد امکان شبیه‌سازی کرده و در چند روز آینده، ضمن آشنایی بیشتر با کتاب، آن را با شرایط ویژه برای مخاطبان ارایه کنیم.

این رونمایی آنلاین تا ۵ اردیبهشت در جریان است و شما می‌توانید کتاب «دوباره فکر کن» جدیدترین اثر آدام گرانت را با شرایط ویژه «۱۵٪ تخفیف و بسته‌بندی متفاوت» از کتابفروشی‌های زیر خریداری کنید:

شهرکتاب دانشگاه (اینستاگرام)
کتابفروشی شنبه‌مگ (وبسایت)
کتابفروشی دی (اینستاگرام)
کتابفروشی جیحون (وبسایت)

معرفی کتاب دوباره فکر کن

کتاب دوباره فکر کن (Think Again) نام آخرین اثر نویسنده مشهور آدام گرانت است. آقای گرانت که کتابهای پرفروش نوآفرینی، گزینه ب و بده‌وبستان را در کارنامه خود دارد، در این کتاب به لزوم بازنگری افکار، عقاید و باورها می‌پردازد.

در این کتاب می‌خوانیم:
بر اساس تعریف مرسوم، هوش همون قابلیت تفکر و یادگیری است. تصور غالب افراد این است که هرچقدر باهوش‌تر باشید، توانایی حل مسئله‌های پیچیده‌تری را دارید و سریع‌تر از دیگران به راه‌حل می‌رسید.
اما در دنیای پیچیده امروزی، مجموعه‌‎ی دیگری از مهارت‎های شناختی وجود دارد که شاید بیشتر از هوش اهمیت داشته باشند:
قابلیت تجدیدنظر، فکرکردن دوباره و فراموش کردن آموخته‌های پیشین.