بررسی کتاب بازی بینهایت در رسانه‌ها | Inc. از کتاب «بازی بی‌نهایت» می‌گویند

مجله‌ی Inc. که از سال ۱۹۷۹ در نیویورک چاپ می‌شود، با ۱.۴ میلیون مخاطب نسخه‌ی چاپی و ۳۳ میلیون بازدیدکننده‌ی نسخه‌ی دیجیتال، در لیست «۱۰ کتاب کسب‌وکاری که در سال ۲۰۱۹ نیاز دارید بخوانید» کتاب «بازی بی‌نهایت» سایمون سینک را به عنوان کتاب ماه ژوئن معرفی کرد.

این مجله با توصیف «کتاب‌هایی که امسال ما را به وجد آورده‌اند» کتاب سینک را با این توضیح برای مطالعه معرفی کرده است:

«شطرنج یا سوپربول [فینال فوتبال آمریکایی] بازی‌های محدود هستند. کسی برنده می‌شود. کسی می‌بازد. کسب‌وکار، در تضاد با این نوع بازی‌ها، چالشی همیشگی است که زمین بازی، بازیکنان و قوانین مداوم عوض می‌شوند. متخصص سازمانی، سینک می‌گوید که رهبران جز منابع کافی، برای بردن چنین مسابقاتی نیاز به «اراده» هم دارند. و این یعنی شجاعت دفاع از هدف آرمانی (Just cause) که در ذهن داریم در مقابل کسانی که به کوتاه مدت فکر می‌کنند (مثل اهالی وال‌استریت) و دفاع از داشتن یک استراتژی شفاف برای همه در کنار فهم این که در نهایت، ما با بهترین نسخه‌ی خودمان رقابت می‌کنیم».

کتاب‌های معرفی شده در این لیست به ترتیب شامل موارد زیر هستند (مواردی که به فارسی ترجمه شده‌اند را با عنوان فارسی آنها در لیست زیر آورده‌ایم).

بازتاب ایده بازی بینهایت در رسانه‌ها | HBR و نقش بازی بینهایت در پیش‌بینی آینده

8 دسامبر 2019

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) برای کسب‌ و کارهای کوچک

8 دسامبر 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *