روایت نمایشگاه کتاب

ستاره قطبی | روایت پنجم نمایشگاه کتاب

ستاره-قطبی-روایت-پنجم-نمایشگاه-کتاب

تاکنون برایتان پیش آمده با توجه به مشکل، موضوع یا مسئله‌ای که دوست یا آشنایی با آن درگیر است، نام کتابی به ذهنتان خطور کرده باشد و آن را به آن دوست معرفی کرده باشید تا شاید گره‌ایی از کارش بگشاید؟ در روایت پنجم نمایشگاه کتاب تهران به سراغ چنین دوستانی می‌رویم که دست ما را می‌گیرند و چراغ راه‌مان می‌شوند.

روایت پنجم نمایشگاه کتاب: ستاره قطبی

‌صبح وقتی تنور نمایشگاه هنوز داغ نشده، به غرفه می‌آیند. یکی، که به نظر از همراهان باسابقهٔ ماست، کتاب‌ها را آهسته و با حوصله، به دوست خود معرفی می‌کند؛ به نظر دوستان قدیمی باشند و بزودی، هر دو از دوستان ما.

روایت پنجم نمایشگاه کتاب-ستاره قطبی
‌ ‌
‌یکی از بخش‌های جذاب در گپ‌وگفت با دوستانی که به نمایشگاه می‌آیند، صحبت از بار اولی است که با کتاب‌های ما آشنا شده‌اند.‌
‌ ‌
‌از موارد بیشتر آشنا مثل معرفی یک دوست و شنیدن اسم کتاب در یک پادکست یا برنامه تلویزیونی، تا موارد کمتر رایج، مثل اکسپلور همین اینستاگرام خودمان؛ انگار به اندازه آدم‌های روی زمین راه باشد، برای آشنایی.‌
‌ ‌
‌شما را نمی‌دانیم، اما ما فکر می‌کنیم شاید سهم آدم‌ها، لااقل در شروع مسیر، پررنگ‌تر از بقیه باشد. دوستانی که دست ما را بگیرند و در گام‌های اولیه، ما را از مسیرهای بهتری به سمت جزیره هدایت کنند.
‌ ‌
‌حالا شما بگویید. آیا از این افراد کتاب‌خوان در اطرافتان داشته‌اید؟ یا شاید خودتان سعی کرده باشید، در حد خودتان، چراغ راهی باشید؟

کتاب‌های نشر نوین؛ ستارهٔ قطبی شما

کتاب‌های منتشر شده در نشر نوین، کتاب‌های معروف و پرفروشی از نویسندگان شناخته شدهٔ حوزه‌های مختلف است که در موضوعات توسعه فردی، مدیریت و رهبری، کسب و کار و موفقیت و روانشناسی جای می‌گیرد. برای تهیهٔ این کتاب‌ها می‌توانید به وبسایت نشر نوین مراجعه کنید.
‌ ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *