راهکار هدیه کتاب سازمانی

چرا دوباره فکر کن انتخاب مناسبی برای هدیهٔ سازمانی است؟

think-again-organizational_gifts

عید نوروز بهانهٔ خوبی برای هدیه دادن به شرکای تجاری است؛ با این هدایای مناسبتی می‌توانید برند خود را نزد آن‌ها برجسته‌تر کنید، مسیر همکاری‌های آتی و روابط تجاری گسترده‌تر را هموار سازید و تصویر برندی متمایز و مناسب در ذهن آن‌ها ایجاد کنید. هدایای سازمانی سرمایه‌گذاری بلندمدت سازمان شما هستند.
اما اکثر سازمان‌‌ها برای انتخاب هدایای سازمانی خود دچار دغدغه هستند؛ چه هدیه‌ای ویژگی‌های فوق را داراست و اهداف یاد شده را به خوبی دنبال می‌کند؟ این هدیه باید با داشتن چنین ویژگی‌های متمایزی، منجر به تحکیم روابط بین‌سازمانی‌تان شود.

پیشنهاد ما کتاب است؛ کتاب هدیه‌ای است که نام برند شما را با صفاتی همچون تفکر و اندیشه گره می‌زند، تصویر برندی برجسته از سازمان شما به نمایش می‌گذارد و ماندگاری نام سازمان شما را در ذهن شرکای تجاری‌تان تضمین می‌کند.

دوباره فکر کن؛ کتابی برای برند شما

توصیه ما این است که کتاب دوباره فکر کن را به همکاران تجاری‌ خود هدیه دهید، کتابی که به خواننده قدرت تجدیدنظر، فکر کردن دوباره و فراموش کردن آموخته‌های پیشین را می‌آموزد. کتاب دوباره فکر کن به شرکای تجاری شما کمک می‌کند تا در موقعیت‌های کاری و شخصی، با ذهن بازتری تصمیم‌ بگیرند و در نتیجه تا احساس خوبی نسبت به سازمانتان داشته باشند.

دوباره فکر کن، نوشتهٔ آدام گرانت، نویسنده شناخته شده و روانشناس سازمانی است. کتاب گرانت:

۱- یکی از معروف‌ترین کتاب‌های نویسنده معروف، آدام گرانت و پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز است.
۲- در کمتر از یکسال از انتشار کتاب در ایران با داشتن حق کپی‌رایت از نویسنده، به حدود ۳۰ هزار نسخه چاپی رسیده است.
۳- پرفروش‌ترین کتاب آمازون در مطالعه شخصیت روانشناسی عمومی است.
۴- دومین کتاب پرفروش در روانشناسی شناختی در سایت آمازون است.
۵- در حوزه مدیریت انگیزشی و رهبری رتبه سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون را به‌ خود اختصاص داده است.

دوباره فکر کن کتابی است که به خواننده کمک می‌کند تا در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، معادل زمانی که صرف تفکر می‌کند، برای بازنگری و اصلاح تفکرات هم وقت بگذارد.

درباره کتاب دوباره فکر کن چه می‌گویند؟

افراد معروف و ژورنال‌های شناخته شدهٔ زیادی نظرات مثبت خود را دربارهٔ این کتاب بیان کرده‌اند. یکی از این نظرات از جانب مجله فوربز منتشر شده است: دوباره فکر کن ما را وادار می‌کند تا تجدیدنظر کنیم، دوباره فکر کنیم، دوباره ارزیابی کنیم و باورهایمان را دوباره ایجاد کنیم.دنیل کانمن، نویسنده کتاب تفکر سریع و آهسته و دارندۀ نوبل اقتصاد کتاب دوباره فکر کن را اینگونه توصیف کرده است:

«آدام گرانت باور دارد که داشتن ذهنی باز مهارتی قابل یادگیری است و هیچکس نمی‌تواند این مهارت ارزشمند را بهتر از گرانت به ما آموزش دهد. دیدگاه اصلی دوباره فکر کن این است که شما را وادار می‌کند تا در نظرات و مهم‌ترین تصمیماتتان تجدید نظر کنید.»

نسخۀ سفارشی دوباره فکر کن برای شما

با سفارش کتاب دوباره فکر کن به نشر نوین، می‌توانید آن را با طرح جلدی همگام با برند خود سفارش دهید، به صفحۀ اول آن یادداشتی از طرف مدیرعامل شرکت اضافه کنید یا درباره شرکت، محصولات و خدمات خود توضیحاتی ارائه دهید و یا کتاب را با بسته‌بندی‌های زیبا به همکاران سازمانی‌ خود هدیه دهید.

برای سفارش یا مشاوره درخصوص هدایای سازمانی نوروز ۱۴۰۱ و برآورد قیمت از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *